Får man ju fråga vart min tagit vägen, lagt till mig i listan samt PMat bilden till dig.
Eller finns jag med, och det att du på något sätt har blockerat för att man ska kunna rösta på sin egen bild? Aldrig varit med om att det funnits någon sådan funktion men
Borde man inte då rensa bort de 5 sista ?
Och återigen, om man ska ha en "seriös" tävling borde man iaf. kunna skriva eller PMa de som drabbats av det istället för att totalt ignorera det.
Håller helt med dig Moddad!
Tråkigt när man tycker att man fått till en bra bild också
Men men, det är sådant man får leva med antar jag.
I varje fall så kan jag ju visa min bild då jag tydligen inte fick vara med
Ny får skylla er själva ni som lämnade in i sista minuten och moddad som du ser så e det inte bara du som inte e med det gick tyvärr inte att lägga till fler omröstnigar så jag fick ta dom som var snyggast att välja ut det var jag och min polare som valde ut dom
Xtreme_92x skrev:
hur kan den vara gjord i paint tror inte det det e jävligt svårt att fixa slicks däck på paint det samma med röret men men den va fiin
Men lol han kopierar ju bara in ktms 125cc mc och sätter dit istället för bla. däcken, gafflarna, swingen, röret m.m . ser ni inte de ? -.-
förstår inte varför alla är galna i hans bidrag det är bara slick och annat rör men men
Exakt ^^ väldigt enkelt de han har gjort på den där
Men det är ju Bensinskalle Sådana här tävlingar brukar oftast sluta i en popularitetstävling.
Med risk för att låta gnällig över att mitt bidrag inte kom med
väldigt ledsen för förseningen, förstår om ni tycker att jag inte borde f delta... kunde inte lägga in den för att jag sov borta
men här är iaf mitt bidrag ,
Banken92 skrev:
Men lol han kopierar ju bara in ktms 125cc mc och sätter dit istället för bla. däcken, gafflarna, swingen, röret m.m . ser ni inte de ? -.-
förstår inte varför alla är galna i hans bidrag det är bara slick och annat rör men men
Exakt ^^ väldigt enkelt de han har gjort på den där
De är inte så bara och bara som ni tror ^^, men ja tkr iaf att den blev jävligt snygg för att vara gjord i paint.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Avundsjuka, men sen om man ser till i vilket program de är gjorda vinner nog bensinskalle : / Dock fanns det nog photoshopbilder som var lite snyggare imo