Okej det började med att hon börja skriva på facebook, och sen dess skrev vi kanske konstant i 2 veckor varenda dag.. Sen började vi träffas lite mer och mer (aldrig ensamma bara med kompisar.) och vi snackade nästan aldrig med varandra bara kolla på varann lite smått osv... men sen efter drygt 1 månad träffats lite smått och och skrivit varenda dag med varandra.. så hade vi typ en mini fest hos en av hons kompisar och vi var runt 10 pers.. och då började vi ''hångla'' med varandra (vi båda var lite halv fulla.) och vi låg tsm i en säng hela natten osv... Men sen efter det så har vi knappt träffats och vi skriver bara mindre och mindre med varandra fast jag gillar hon lika mycket fortfarande.. Och när vi träffas irl blire bara ett ''hej'' eller så... och nu till min fråga vad tycker ni jag ska göra? Känns som hon typ inte gillar mig längre eller så och det är alltid jag som skriver hej nuför tiden typ... Fast hon är väldigt blyg och så... Men liksom det är svårt och förklara för det känns nästan lite som hon gillar mig som t.ex i stan typ träffas vi och då liksom roppar hons kompis ''hej adam'' men då så typ försöker hons kompis ''övertala henne'' att träffa mig för hon typ vänder sig om och bara går annars? asså det är svårt och förklara...-.- och när vi skriver så typ skrev hon t.ex igår när vi snackade om en film att vi två kunde se den tsm... osv... Sen så säger hennes kompisar att dem vill göra om den hära ''mini festen'' (Hon vill oxå det då säger dem.) som vi hade. Men jag vet inte, vad tycker ni jag ska göra? Försöka glömma henne