Vilken skoter?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

PalzaR skrev:
siiimooon skrev:
PalzaR skrev: 800 väger så mycket där fram och drar typ 10 liter milen och är tråkiga

Och nej har jag sakt att jag ska ha en skoter för att köra fort? Men om man ändå köper en skoter så vill man ju inte ligga sist i spåret :)
Om du inte skulle köra fort skulle du väl inte bry dig om toppfarten..
Jag skrev ju det att man vill inte ligga sist i leden
Det spelar ingen roll hur mycket cc du har...

Jag har en 500 men slaktar alla 800cc på leden då jag kör bättre än dom, köp en som är skön att stå på och att sitta så kommer du att köra ifrån alla.

Ligger även jämt med en shift 600 på sjön upp till 130 sen drar han sakta ifrån mig :)

så längde du kan köra så spelar cc ingen roll lilla gubben :)
Användarens profilbild
gurraa
Elmoped

Inlägg av gurraa »

enduron går riktigt bra på leden och tar sig bra i lösnö. klart den skotern du ska köpa om du villa ligga bra till efter leden och utanför. :)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

gurraa skrev:enduron går riktigt bra på leden och tar sig bra i lösnö. klart den skotern du ska köpa om du villa ligga bra till efter leden och utanför. :)
Det är väll en 325? eller är det en 307?
Användarens profilbild
gurraa
Elmoped

Inlägg av gurraa »

ZX skrev:
gurraa skrev:enduron går riktigt bra på leden och tar sig bra i lösnö. klart den skotern du ska köpa om du villa ligga bra till efter leden och utanför. :)

307 :)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

gurraa skrev:
ZX skrev:

307 :)
Då är den nog inte bra lössnön :) bättre med 325 :)
Användarens profilbild
gurraa
Elmoped

Inlägg av gurraa »

har haft en enduro 600 och känner andra som har såna och dom tar sig bra för att vara kort :)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

gurraa skrev:har haft en enduro 600 och känner andra som har såna och dom tar sig bra för att vara kort :)

tycker ändå att du ska satsa på en f7, för att dom har hållbarare motorer är lite längre och man har mycket roligare med dom :)
Skriv svar