Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän

Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med

Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!