Idag gick jag till garaget för att fixa lite med moppen, och gick ut för att hämta min cykel för att ställa in den, då såg jag en hederlig gammal snowracer! Tog in den för jag tänkte att jag kunde göra nåt kul med den, så idag har jag börjat på ett helt nytt projekt kallat:
Super Räcern 2000
Det kommer inte ha nån motor, men pedaler är tanken att driva den framåt! Sen ska jag komma på nån slags broms också.
Mål:
-Bygga en kul trehjuling som kan användas
-Ha det coolaste åket i stan

-Inte köpa nåt, bara använda delar och skrot!
Såhär långt har jag hunnit ikväll den 9:e November på ca 1,5 timme!

Ramen, vet inte om den ska va grå som jag håller på att färga den eller hel svart!

Det här ska vara svart iallfall!

Blir ett svart eller vitt styre.

Det här ska ta mig fram åt en början, kommer troligtvis fixa med kedja och drev nån dag

Jahapp då är jag väl klar för idag då, ska ut och dra på ett lager lack till innan jag sommnar, så ska jag fixa lite mer imorrn sen

NATTLIG EDIT: Har nyss varit ute och lackat allt svart eftersom det blev 6-1 för svart, bilder kommer imorrn då dom sista lagrerna ska på

Update 2
Tjena! Har hållt på med den här sötsaen hela helgen, och idag blev den faktiskt fördigmonterad

BILDER!
Allt klart!

Det svarta räckte inte så det här blev mörkblått och fälgarna bak också!

Det var alt för idag, ska dra till skroten och råna lite delar tror jag nån dag, och jag skulle gärna ta emot ett tips på hur jag kan få dit en kedja och drev på det som finns nu, har inte tillgång till svets men dom flesta andra verktyg har ja!
Som vanligt, Glöm inte att kommentera!