Förtydliga vad du menar med gnäller ?rexzo skrev:Tjena idag när jag startade min Rieju när det var kallt ute så "gnällde" den. Ljudet kom från vattenpumpen tror jag men det lät inte jätte högt är det något att oroa sig över trorni?
xytoo skrev:Förtydliga vad du menar med gnäller ?rexzo skrev:Tjena idag när jag startade min Rieju när det var kallt ute så "gnällde" den. Ljudet kom från vattenpumpen tror jag men det lät inte jätte högt är det något att oroa sig över trorni?
gnäller den på dig för att du inte gav den en puss innan du skulle köra ?
kör du med glykol ? 60 glykol 40 vatten för bäst styrka !
nej att vattnet ska frysa tror jag inte, eftersom jag har kylarvatten som ska tåla -35. Svårt att förklara ljudet men det det låter som ett svagt vinande ljud som följer motorns varvtal!vattnet har börjat frysa för du inte kör med glykol?
haha jag kör faktiskt inte som ett fucko utan gillar bara uttrycket!ValoPallo skrev:Din signatur kan ju ha en del med saken att göra.
Lägg upp en film så kan man diagnostisera istället för att gissa
Han är väl heltenkelt inte nöjd!rexzo skrev:Tjena idag när jag startade min Rieju när det var kallt ute så "gnällde" den. Ljudet kom från vattenpumpen tror jag men det lät inte jätte högt är det något att oroa sig över trorni?