skall ut nu och fixa motorfästena och fästen till gaswiren

skall se om motorn startar också

ha de fint sålänge!
klart det skall bli något!saile96 skrev:först trodde jag det här projektet alldrg skulle bli något men nu måste jag erkäna att det ser bra utlycka till
aa den har man sett förrJönköping skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ChRauhJk ... re=related
Ja de håller garanterat, är starkare än vad det ser ut o vaDerbiMoppe skrev:Skit fräckt projekt!!
men ska du bara hålla fast motorn där bak? Håller det då?
tipps skaffa dig en omgång dubbade däck och ta en tur på isen!
Ladda upp via imgur.com ist! Mycket lättare än något jävla imageshack..!liljegrenarN skrev:bilderna blev små men hoppas ni ser ändå
fixar nytt imageshack acc imorgon...
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
tackTechnoMen skrev:Ladda upp via imgur.com ist! Mycket lättare än något jävla imageshack..!liljegrenarN skrev:bilderna blev små men hoppas ni ser ändå
fixar nytt imageshack acc imorgon...
Tacksaile96 skrev:fan va nicetrimma motorn sen också sen
liljegrenarN skrev:Tacksaile96 skrev:fan va nicetrimma motorn sen också sen
hahah nja jag vene riktigt, china motorer tål inte så mkt..
har rätt mycket erfarenhet av de du sägersaile96 skrev:liljegrenarN skrev:Tacksaile96 skrev:fan va nicetrimma motorn sen också sen
hahah nja jag vene riktigt, china motorer tål inte så mkt..
i know... men lite tukt tål dom jumen rasar det så e det bara att kasta skiten i havet och köpa en brutalere
liljegrenarN skrev:har rätt mycket erfarenhet av de du sägersaile96 skrev:liljegrenarN skrev: Tackhahah nja jag vene riktigt, china motorer tål inte så mkt..
i know... men lite tukt tål dom jumen rasar det så e det bara att kasta skiten i havet och köpa en brutalere
![]()
har 2 motorer rasade och en topp rasad så kör nog på säkra kort![]()
men med 17* drev så går dom jävligt bra! Klipparn väger inte ett skit heller så!
hittar man en 250 så blir de kanske de i framtiden :DD
HAHAHA då får man uppgradera bakaxel, den lär väl bli tvinnad annars!saile96 skrev:liljegrenarN skrev:har rätt mycket erfarenhet av de du sägersaile96 skrev:
![]()
har 2 motorer rasade och en topp rasad så kör nog på säkra kort![]()
men med 17* drev så går dom jävligt bra! Klipparn väger inte ett skit heller så!
hittar man en 250 så blir de kanske de i framtiden :DD
skulle du va riktigt brutal så skulle du peta i en 450 2t crossmotorva tror du den kommer toppa och va tror du om axxet? nästa uppdate vill jag se testrun
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
tack! aa det var faktiskt mycket enklareTechnoMen skrev:Nice!![]()
Såg att du använde imgur.com, tyckte du de var lättare?