Stulen cross, CR80 -01a - Stockholm

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
aalbinolofsson
Elmoped

Stulen cross, CR80 -01a - Stockholm

Inlägg av aalbinolofsson »

Tjena, idag när jag skulle ut till garaget så var min cross borta:( Det är en Honda Cr 80-01 röd med några klistermärken på bakskärmen, nästan nytt bakdäck som jag kört med cirka 4-5 gånger, sen är det ett racingahead skydd på styret, jag bor ungefär på gärdet i stockholm så ni som bor i närheten kolla mitt galleri på en bild och hör av er om ni ser den, 0735255892:) Skulle bli skit glad om nån hittade den!
Senast redigerad av aalbinolofsson den 7 november 2012, 16:33, redigerad totalt 3 gång.
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Fixade till rubriken.

Ladda upp en eller flera bilder till ditt inlägg och ange kännetecken som kanske skiljer den ifrån mängden, tex en klibba på svingen som det står "Honda" till exempel.

Ska kolla runt när jag kör runt, saker har en förmåga att dyka upp i Södertälje, speciellt om det är snott. :roll:
aalbinolofsson
Elmoped

Tack, vet inte riktigt vad jag ska skriva men det sitter några klistermärken på bakskärmen.
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

aalbinolofsson skrev:Tack, vet inte riktigt vad jag ska skriva men det sitter några klistermärken på bakskärmen.
Bilder? Bilder hjälper oerhört mycket.
Repor? Något trasigt? Färg? osvosv.
-user-
Elmoped

Inlägg av -user- »

Gå till polisen och anmäl den stulen!

Ge många kännetecken somsagt klistermärken men även ifall du har en stor repa på något ställe kan det också hjälpa till att identifiera crossen.

Hoppas du hittar den! Var garaget låst/öppet? Fråga grannar ifall de har sett någon varit i garaget=)
aalbinolofsson
Elmoped

Vi har anmält det nu, finns 3 bilder på den på mitt galleri som ni kan titta på.
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

Här har ni bilderna

Bild
Bild
Bild
Helt Räser
aalbinolofsson
Elmoped

Tack:)
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

tjena! 8) om du skulle utlova en hittelön så tror jag att fler skulle få eld i baken och börja leta :) btw, snygg cross och klädsel (Y)
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
aalbinolofsson
Elmoped

Kan tyvär inte göra det.Tack, 945 power!
Skriv svar