Ska köpa ny koppling då den andra e slutkörd, och har endast ett urpluggat effektrör, dragen vring som "trimm", värt med Malossi fly koppling för 200 kr mer än en "standard" koppling ? Har en aerox btw.
Kostar egentligen sjukt mycket mer men min syrras pojkvän känner en chefen för Gibsons Custom verkstad så han fixar den för nästan ingenting
Absolut extremt värt en sånn där kostar ju typ 20-30k annars, men om den är begagnad, så be om att få provspela den och koppla upp mot en förstärkare, vrid på allt och känn så inget sitter löst eller att det finns nåt glapp eller om den sprakar när man vrider på t.ex tonen, öppna där bak och kolla hur elen se ut och kolla efter sprickor i halsen och kroppen
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Kostar egentligen sjukt mycket mer men min syrras pojkvän känner en chefen för Gibsons Custom verkstad så han fixar den för nästan ingenting
Absolut extremt värt en sånn där kostar ju typ 20-30k annars, men om den är begagnad, så be om att få provspela den och koppla upp mot en förstärkare, vrid på allt och känn så inget sitter löst eller att det finns nåt glapp eller om den sprakar när man vrider på t.ex tonen, öppna där bak och kolla hur elen se ut och kolla efter sprickor i halsen och kroppen
I Sverige kostar den 35000kr
Den kommer direkt ifrån deras verkstad/fabrik i USA så den är helt ny
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Då äre Bara att slå till, sen om 30 år kan du sälja den som en vintage för 60k
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Rieju_Jacob skrev:
Då äre Bara att slå till, sen om 30 år kan du sälja den som en vintage för 60k
Precis Och skulle jag inte gilla den så kan jag ju sälja den här och tjäna en hacka oxå
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
min granne är intresserad av min solifer supermoto från -09, den har gått lite över 6000km och är i fint skick, dock lite svårtstartad kall med kicken. han bjöd 450€ för den (4500kr) köpte den för 700 ny. ska jag sälja den eller försöka få den såld för mer? tror dock inte att det är den första ngn skulle titta på om de letar en moppe, det är en 4-takt. hittade ingen bild på datorn, mrn den ser ut ungefär såhär
NOName? skrev:min granne är intresserad av min solifer supermoto från -09, den har gått lite över 6000km och är i fint skick, dock lite svårtstartad kall med kicken. han bjöd 450€ för den (4500kr) köpte den för 700 ny. ska jag sälja den eller försöka få den såld för mer? tror dock inte att det är den första ngn skulle titta på om de letar en moppe, det är en 4-takt. hittade ingen bild på datorn, mrn den ser ut ungefär såhär
NOName? skrev:min granne är intresserad av min solifer supermoto från -09, den har gått lite över 6000km och är i fint skick, dock lite svårtstartad kall med kicken. han bjöd 450€ för den (4500kr) köpte den för 700 ny. ska jag sälja den eller försöka få den såld för mer? tror dock inte att det är den första ngn skulle titta på om de letar en moppe, det är en 4-takt. hittade ingen bild på datorn, mrn den ser ut ungefär såhär
Värt o köpa Barikit racing 19mm med adapter för 700?
Använd en gång
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!