blinkersrelä/motstånd till Rieju mrx.

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

blinkersrelä/motstånd till Rieju mrx.

Inlägg av NOName? »

behöver somsagt ett blinkersrelä/motstånd till min Rieju mrx. har led bak men org framm, men ska kanske sätta led framm också,

skulle detta funka?
http://biltema.fi/sv-fi/Bil---MC/Bil-ti ... LED-42200/

står ju att det är för bil men... det ska vara 3 poler. en svart, en brun, en gul tror jag sladdarna var
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

någon som vet?
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moliki »

skulle satsa på dessa http://www.biltema.se/sv/bil---mc/bil-t ... ers-42202/ dock så är det ingen bild men har sett dom irl. dom är mer anpassade för mc det ingår även stövtjuvar :D
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

har kollat på dem, verkar ju bra. då jag har org fram och led bak så behöver jag 2 motstånd då? sen om jag sätter led fram så behöver jag 4?
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög

Inlägg av Baszs »

NOName? skrev:har kollat på dem, verkar ju bra. då jag har org fram och led bak så behöver jag 2 motstånd då? sen om jag sätter led fram så behöver jag 4?
Nej, du behöver ett som du sedan kopplar till moppensrelä har ingen aning om schemat på beta men går väll googla!
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

Baszs skrev:
NOName? skrev:har kollat på dem, verkar ju bra. då jag har org fram och led bak så behöver jag 2 motstånd då? sen om jag sätter led fram så behöver jag 4?
Nej, du behöver ett som du sedan kopplar till moppensrelä har ingen aning om schemat på beta men går väll googla!
beta?

men behövs inte ett motstånd för varje lampa?
Användarens profilbild
Runkenslider
Elmoped

Inlägg av Runkenslider »

NOName? skrev:
Baszs skrev:
beta?

Jo, Ett motstånd för varje lampa ja.. Men du måste sätta dom åt rätt håll för dom ska fungera rätt. :)
When you walk my way
I feel the rush come over me
It's the things you say
That makes a rush come over me.. Headhunterz
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

Runkenslider skrev:
NOName? skrev:
Baszs skrev: Nej, du behöver ett som du sedan kopplar till moppensrelä har ingen aning om schemat på beta men går väll googla!
beta?

Jo, Ett motstånd för varje lampa ja.. Men du måste sätta dom åt rätt håll för dom ska fungera rätt. :)
japp, tänkte väl det
Skriv svar