Kör på acro s då den är som go fast mycket bättre !
Dock så kollade jag inte priset..
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Xperia Go är helt okej, batteriet håller hela dagen om man inte gasar så förbannat, tål mer stryk än vad jag först trodde, fin skärm, enda jag egentligen har att klaga på är att när man ansluter den till datorn och ska flytta över film eller nått så försvinner anslutningen efter 10 sekunder, jag tror att det beror på att den låser sig, så man måste "hålla igång" den medans man överför.
som tidigare skribent så tycker jag att samsung galaxy s2 den bästa telefonen jag har haft har en htc desire hd och inte det minsta nöjd då den är slö osv. jag personligen har testat de flesta mobiler och galaxy s2-3 är de bästa htcs android version är inte alls bra enligt mig http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=838917
Htc sensation xl rekommenderar jag definitivt! Helt klart prisvärd är den , har bra kamera , den är definitivt bättre än iPhone 4/4S. Jag är klart nöjd med min och har aldrig haft några problem förutom att jag tappade skärmen på blött grus så den sprack och fick fuktskador men Htc skickade en ny och jag fick även med nya tillbehör så det löste sig.
Imo så känns Samsung så jävla plastiga och billiga så jag skulle aldrig köpa en sån
kan också rekommendera samsung galaxy s2 då min mor har en och jag har pillat med den en hel del och det är den bästa android telefonen jag har haft och göra med faktiskt. den är värd pengarna helt klart och dom går ju på runt 3000 så spara tills du har råd med den så kommer du bli helnöjd!
hade jag inte haft iphone så hade jag helt klart valt s2 eller s3:an !