Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
det vet jag tyvärr inte!peugeotkillen skrev:men är det samma cyllinder ?GreckE skrev:en portad 50cc är ju en 50cc sport, enligt mig och många andra väldigt onödigt.
köp 70cc för ungefär samma pengar och få ut effekt
beror ju oxå på vilken 50sport de är... det är samma cc men andra portar du kan ju fixa portar i din original men du kan oxå köpa en 50ccsport med bra portar så båda kan vara lika braVictorh skrev:en portad 50cc kan ge lätt mycket mera effekt n 50sport bara man gör rättGreckE skrev:en portad 50cc är ju en 50cc sport, enligt mig och många andra väldigt onödigt.
nog kan du väll få ut effekt, mkt skulle inte jag säga.Victorh skrev:en portad 50cc kan ge lätt mycket mera effekt n 50sport bara man gör rättGreckE skrev:en portad 50cc är ju en 50cc sport, enligt mig och många andra väldigt onödigt.
Vem talar du med då?david96 skrev:beror ju oxå på vilken 50sport de är... det är samma cc men andra portar du kan ju fixa portar i din original men du kan oxå köpa en 50ccsport med bra portar så båda kan vara lika braVictorh skrev:en portad 50cc kan ge lätt mycket mera effekt n 50sport bara man gör rättGreckE skrev:en portad 50cc är ju en 50cc sport, enligt mig och många andra väldigt onödigt.
sen till din fråga du kan tjäna jävligt mycket då orignal är väldigt tama portar men så till att skaffa ett rör till cylindern då fall du portar den annars kan du förlorar effekt genom att göra den för högvarvig för ditt rör
dem har fått upp en 50cc i över 200 så jo effekt kan man få! sluta snacka skit, en 50 spport och en portad orignal kan vara likdana fall man kopiera portarna! åhh ffs