Den har gått 205 mil.
Aldrig varit trimmad.
pris 19000 om den är borta inom 2 veckor

Det finns ändas 999 i världen. Jag har alldrig sett någon med en lika dan

Skylten är in flyttad och en baklampa med inbyggda blinkers sitter ovanför skylten. En helt ny b*gläpp + en som min syrras pojkvän som är svettsare har gjort och original baklampa med blinkers hänger med.
Jag har satt dit 2 stycken röda led slingor i stänkkärmen som lyser snyggt ner på hjulet och marken.
Ventil hattar formade som pistol kulor.
Det hänger även med ett extra, fullt fungerande original gashandtag, två backspeglar och lite annat smått och gott.
Däcken är väldigt bra skick.
Nu till det tråkiga Där är en liten spricka i vänstra framkåpan från den förra ägaren. Jag har lagat den inifrån med långtrådigt glasfiberspackel och sprejat lite svart färg ovanpå spacklet så att det inte ska synas. Spacklet är alltså på insidan och jag sprayade spacklet svart för att det inte skulle synas utifrån. Man lägger knappt märket till sprickan om man inte tittat väldigt noga.
Sen är där två sprickor i bakskärmen. Dem är inte i kanten utan i typ mitten och syns nästan inte En kompis som satt för långt ut Det är lätt fixat med lite spackel och färg. Annars kan man köpa en ny original för 700kr.
Den har genom gått 100mils service på Harly Davidson center i helsingborg.
Någon smårepa här å var men inget som man lägger märket till.
Det jag vill ha för moppen är 22000 men jag är inte omöjlig

Mopeden finns i Helsingborg men kan skickas om köparen fixar frakten

Ring, smsa eller maila när som helst

Mitt nummer är 0725346255 och min mail är tobbekaoz@gmail.com
Om ni vill ha fler bilder så kan jag skicka massor av bilder via mail eller mms