Tjena! Någon som har sett den här grejen som heter loot crate? Man kan betala ca 130 spänn i månaden och få massa coola saker hemskickade. Det finns bara i usa än så länge, undrar om någon vet om det finns något liknande för sverige/europa?
förvisso så är det 13.37 U.S. dollars = 89.6779776 kr men det verkar väldigt onödigt... vill du betala 90kr i månaden för att få en random parfym och kanske en snygg tröja?
Macko96 skrev:förvisso så är det 13.37 U.S. dollars = 89.6779776 kr men det verkar väldigt onödigt... vill du betala 90kr i månaden för att få en random parfym och kanske en snygg tröja?
Ja 13.37 dollar + frakt.
Ja jag tycker det är coola grejjor som jag lätt skulle vilja ha
Macko96 skrev:förvisso så är det 13.37 U.S. dollars = 89.6779776 kr men det verkar väldigt onödigt... vill du betala 90kr i månaden för att få en random parfym och kanske en snygg tröja?
Ja 13.37 dollar + frakt.
Tycker själv det är extremt onödigt Då man kan köpa vad man vill istället om man sparar ett tag.
Kan jämföra detta med att köpa triss-lott, nästan ingen chans att man får nåt man verkligen vill ha.
Ja 13.37 dollar + frakt.
YamahaMarcus skrev:Tycker själv det är extremt onödigt Då man kan köpa vad man vill istället om man sparar ett tag.
Kan jämföra detta med att köpa triss-lott, nästan ingen chans att man får nåt man verkligen vill ha.