frakt tiden är sämst, fick mitt paket efter 3 månader... dock drog dom av 200 bara för jag fick vänta så länge. Deras kvalitet är som på twostroke, dom har samma grejer iprincip
LaSlidur skrev:frakt tiden är sämst, fick mitt paket efter 3 månader... dock drog dom av 200 bara för jag fick vänta så länge. Deras kvalitet är som på twostroke, dom har samma grejer iprincip
Skulle inte rekomendera racing planet
Håller med dig! beställde ett paket för ett par tusen där.. det tog dom 8 dar att skicka paketet och sen 3 dar till för att få hem det till mig.. och så var inte packingssatsen jag beställde med.. dock betalade jag för den och fick inga pengar tebax!
tycker deras priser är helt ok, frakten är la lie seg men deras service e bra! köpte en sak som skulle passa min modell men när jag fick den så passade den inte så drog iväg ett mail till dem å berättade hur det låg till så sen dagen efter fick jag ett svar om att dom skulle kolla upp det.. fick även 50kr å handla för medans grejjen som jag köpte kostade 31kr,
Förjävlig leveranstid rent ut sagt.. Beställde en kopplingsvajer därifrån, stod att den var i lager och de skickade inte ens den först efter 9 arbetsdagar.
Dåliga leveranstider men beror kanske på att man är van vid Twostrokes.. Beställer bara från Twostroke då jag gillar sidan och fraktiderna.. Tycker de kan få några kronor extra.. Kunde säkert iofs sparat flera tusen men men
Jönköping skrev:Dåliga leveranstider men beror kanske på att man är van vid Twostrokes.. Beställer bara från Twostroke då jag gillar sidan och fraktiderna.. Tycker de kan få några kronor extra.. Kunde säkert iofs sparat flera tusen men men
Twostroke levererar om man har tur dan efter vilket är fett najs men racing planets tid är för lång, tar ju nästan 10 bara att få sakerna skickade från lager
en till dålig grej en kompis beställde en cdi som han fick idag och han fick en höjningsats till aerox , men den låg i lådan som cdi skulle lega och det ståg cdi på lådan och på pappret
Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
it is not the fart counts, it is the smell.
Jag har inte haft några bekymmer med mina beställningar! Ska inte smutskasta twostroke, men det finns folk som har fått vänta på sina varor därifrån med. Alla internetföretag har haft dåliga leveranser.
"För den svenska marknaden har vi ett lager i Sverige samt ett centrallager i Tyskland. Båda lagren är kopplade till ett effektivt system som gör att bara det som finns i lager går att beställa, detta för att minimera alltför långa leveranstider. Du kan därmed vara helt säker på att det som du har beställt kommer att levereras till dig inom kort. Du slipper därmed en lång och jobbig väntan på din beställning."
Låter som en skitsida ifall de ska ta på sig så lång tid som ovanstående har skrivit. Skulle aldrig beställt därifrån i förväg. Kör på postförskott!