Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Håller fan helt och hållet med dig. Om man har en sjukdom som gör att blodkärlen försvagas ska man la inte äta/dricka vad som helst.david96 skrev:nej etferbliven 14 åring som inte kan läsa. sen hade hon ärftliga hjärtsjukdomar, säger som en skrev på facebook.
"många har hamnat på sjukhus och dött av vatten ska dem förbjuda de med"
Det är möjligt att hon var känslig mot koffein.juckeyy skrev:Håller fan helt och hållet med dig. Om man har en sjukdom som gör att blodkärlen försvagas ska man la inte äta/dricka vad som helst.david96 skrev:nej etferbliven 14 åring som inte kan läsa. sen hade hon ärftliga hjärtsjukdomar, säger som en skrev på facebook.
"många har hamnat på sjukhus och dött av vatten ska dem förbjuda de med"
Isåfall kan man ju stämma allt möjligt här i världen om folk dör av saker. Som ovan sa att folk har ju dött av vatten, hon kan ju ha varit allergisk mot något ämne som var i energidrycken?
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Jo, det gör det.demmuus95 skrev:ehmm det står väll på burken "rekomenderas ej för barn" eller något i den stilen så det där tycker jag bara är löjligt att hon ska anklaga företaget.
Så är 20 år nyligen? Och det var inte ens en kille.daniel.sjöman skrev:Är rekomenderad ålder på dom, så mamman får fan skylla sig själv om hon ger sitt barn drycken.
men vafan... det är ju usa! där stämde ju en kille macdonalds nyligen på flera miljoner för att han fick varmt kaffe. Dom vill bara ha pengar!
Wikipedia skrev:1992 – En 79-årig McDonald’sgäst i USA får tredje gradens brännskador då hon dricker en kopp kaffe oförsiktigt. Hon krävde McDonald’s på 20 000 dollar för sveda och värk, företaget erbjöd 800 dollar och vägrade kompromissa. Gästen tilldömdes 640 000 dollar av en domstol, vilket belopp hon slutligen fick är okänt men det är känt att företaget nådde en överenskommelse med henne.
Hitta gärna källa på det, för när det gäller usa är det ologiskt att samma kedja blir stämd för samma sak. Då dem är extremt snabba på att åtgärda det, dem blivit stämda för.daniel.sjöman skrev:är inte samma händelsehörde det på radion för någon dag sen bara
Källa får du leta reda på själv då jag hörde det på radion...har annat för mig än att leta källor åt folk.zajkowski skrev:Hitta gärna källa på det, för när det gäller usa är det ologiskt att samma kedja blir stämd för samma sak. Då dem är extremt snabba på att åtgärda det, dem blivit stämda för.daniel.sjöman skrev:är inte samma händelsehörde det på radion för någon dag sen bara
Ber jag om en källa, ska du visa en. Om du inte gör det, så tror ingen dig.daniel.sjöman skrev:Källa får du leta reda på själv då jag hörde det på radion...har annat för mig än att leta källor åt folk.zajkowski skrev:Hitta gärna källa på det, för när det gäller usa är det ologiskt att samma kedja blir stämd för samma sak. Då dem är extremt snabba på att åtgärda det, dem blivit stämda för.daniel.sjöman skrev:är inte samma händelsehörde det på radion för någon dag sen bara
Du måste ha läst fel, eller skrivit fel.Jönköping skrev:dricker man 70 st på 24 timmar får man fan skylla sig själv..
Två vanliga för att va USA, där finns monster som "BFC", 946ml.streamjr skrev:hon drack 2 70cl alltså två vanligaJönköping skrev:dricker man 70 st på 24 timmar får man fan skylla sig själv..
hon drack 2 70cl alltså två vanligaJönköping skrev:dricker man 70 st på 24 timmar får man fan skylla sig själv..
står ju typ ej för barn,gravida och för dom med hjärtsjukdomar eller nåt :pdemmuus95 skrev:ehmm det står väll på burken "rekomenderas ej för barn" eller något i den stilen så det där tycker jag bara är löjligt att hon ska anklaga företaget.
men visst,överkonsumtion av koffein är aldrig bra och i kombination med hennes sjukdom så ledde det säkert till hennes död.
är fortfarande 2 burkar och inte 70!!floydei skrev:EFterbliven morsa helt dum i huvudet...
Varför i helvete låter man sin SJUKA dotter dricka 70 monster på mindre än 24 timmar.
Jävla invandrare som ska lära sig och läsa ist för att det första hon gör är att anmäla dom..
Hon kan ju ta och läsa på en av dom där 70 burkarna vad det står!!...
läs riktigt innan du börjar kalla folk för jävla invandrare som inte kan läsa...floydei skrev:Oj. Hehe läste bara igenom snabbt och såg inte cl och allt det..