moppen går inte riktigt bra häller, tar tid innan gasen kommer och den går bara lite halft på 1-3 sen orkar den inte mer, knappt den orkar på dom växlarna äns en gång. Går inte fort iaf!:(
12-55 drevning sitter på just nu me. har ni några förslag?:)
Testat att bytt munstycke? Kolla att insuget är helt..generictriggersm skrev:tjeena! köpte en till moppe i helgen och den har 19mm förgasare och metrakit sp rör på, men den går förjävligt! kollade på kolven och den ser fin ut, kollade förgasaren och det låg inte nån skit i den. sotade ur röret och tästade det på min andra moppe och det gick skit bra så fattar fan inte va det är för fel
moppen går inte riktigt bra häller, tar tid innan gasen kommer och den går bara lite halft på 1-3 sen orkar den inte mer, knappt den orkar på dom växlarna äns en gång. Går inte fort iaf!:(
12-55 drevning sitter på just nu me. har ni några förslag?:)
Det är kallare ute nu så du kan behöva gå upp några storlekar!generictriggersm skrev:mm går inget bättre med luftburkförstår fan inte vad som är fel var ute idag 2 timmar och pilla och ingen ändring!kom inte upp i mer än 45 i nerförsbacke me den, kan det vara att jag ska ha mer bensin? att den inte hinner fylla upp förgasaren eller nåt liknande?
för ett årsen körde jag 110 munstycke med luftbox på min andra moppe, 50cc , tk rör och 16,5mm förgasare. är det nån ide att köpa ett 105-110 munstycke tror ni?
är ju 5mm munstycke och inte 6mm i den förgasaren me, kanske har nåt me saken att göra?
wazy andersson skrev:haha mm såg jätte kul ut han såg ut som en igelkott på huvudetdemmuus95 skrev:wazy andersson skrev:totalt onödigt och farligt, min farbror fick en elchock när han skulle koppa in den. det var dock på en lastbil men endå
24volt är inte speciellt farligt men det kan ju kännas lite