ge mej ett bra bud så är han din..har även alla andra delar som moppe.. allting till slider

Felpost! ska ligga i Köp och Sälj tråden....jafar86@hotmail.se skrev:ingen som är sugen på min slider trimrör det är en zx rör fint skick.
ge mej ett bra bud så är han din..har även alla andra delar som moppe.. allting till sliderKÖÖÖP
du är ett dåligt troll spm sagt... kan meddela att det är emot lagen att fakesälja och din ip har ju blivit sparad så man kan göra en polisanmäl på dig pga att du säljer delar du inte har.jafar86@hotmail.se skrev:haha nej är faktiskt 16 skulle trycka på 1996... så track jag felska ändra .. tack för du sa det
för att du kan ju fan knappt registrera dig på hemsidan, LOL! din svenska verkar ju grym ocksåjafar86@hotmail.se skrev:vad snackar du om de väl klart jag har delar..och hur ska du kunna veta att jag inte har nå delar?
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^