Tjena är så jävlar arg på en polare som är skyldig mig pengar även 2 av mina kompisar varenda gång jag betalar imon jag är så jävlar förbannad på honom har lust att slå honom han tror jag är rädd för hans vän för han knarkar men nej.. Hur ska jag göra för att få tillbaka mina pengar.. Hatar folk som säger Ahh du får det imon har gått 3 veckor för mig 4 för en annan och 2 för den andra.. Vad ska man säga liksom
ge fan i att låna ut pengar? skaffa en polare som knarkar ännu värre så dom blir rädda för honom? råna honom?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjälp en "massa" folk med mopeder för en liten peng (bara så jag inte går -) men vissa är det svårt att få pengar av. Men vad kan man göra... nästan inget
låter inte som någon shysst polare om han inte ger dig pengarna fast han har dom..
jag hade också en som var skyldig mig ca 500kr men då tyckte alla som var ett år äldre än mig att jag skulle nita honom men det ville jag inte så då gjorde dom det åt mig och jag fick tillbaka pengarna
NOName? skrev:tryck upp han mot en väg och säg att du sku ha pengarna, om han säger imorn så slå honnom om han inte är biff förståss
Han heter Biffen på facebook men han är bara tjock.. Visserligen är han inte svensk så han förtjänar stryk men man ska ju inte behöva slå honom bara för han är *fult ord*..
NOName? skrev:tryck upp han mot en väg och säg att du sku ha pengarna, om han säger imorn så slå honnom om han inte är biff förståss
Han heter Biffen på facebook men han är bara tjock.. Visserligen är han inte svensk så han förtjänar stryk men man ska ju inte behöva slå honom bara för han är *fult ord*..
*fult ord*? skulle någon ens röra en *fult ord* här så skulle det komma 50 negrar å slå dig... speciellt bossnier, hände min kusins kompis i fyllan... bröt armen och några blåmärken
Hur kan man ens bli rädd för hans kompis bara för han knarkar?.. förstår inte. Så bara för jag röker på nästan varje helg ska folk plötsligt bli ännu mer rädda för mig? Men du får väl nita han o ta hans lur eller ngt.
Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Det är olagligt och jag förvarnar er att det inte är särskilt smart då det kan få mycket värre följder än ett kok stryk av hans kusiner eller vad det är ni babblar om. Detta kan leda till stora summor i skadestånd.
difaren skrev:Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Det är olagligt och jag förvarnar er att det inte är särskilt smart då det kan få mycket värre följder än ett kok stryk av hans kusiner eller vad det är ni babblar om. Detta kan leda till stora summor i skadestånd.
Han får skadestånd om det syns. Vem har sagt att han behöver slå så det syns? Kan väl lika bra i revbenen? och man tar väl ett ställe där ingen ser förutom dom som är där o då räcker det väl att dom bara nekar?
difaren skrev:Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Han får skadestånd om det syns. Vem har sagt att han behöver slå så det syns? Kan väl lika bra i revbenen? och man tar väl ett ställe där ingen ser förutom dom som är där o då räcker det väl att dom bara nekar?
Aha, så när man slår nån på revbenen så är det osynligt? De var som fan.
Klart det syns, men inte lika mycket som i ansiktet. Och vad jag har sett i verkligenheten brukar väl det mest bara synas om man har brötit revbenen? Kan ha jävligt fel där men.
Quk skrev:
Klart det syns, men inte lika mycket som i ansiktet. Och vad jag har sett i verkligenheten brukar väl det mest bara synas om man har brötit revbenen? Kan ha jävligt fel där men.
Eller så har du sett på någon som inte är så high på att slå. Blåmärken osv förekommer nästan alltid?
Axel skrev:
Eller så har du sett på någon som inte är så high på att slå. Blåmärken osv förekommer nästan alltid?
Nja va han kanske inte haha ;D Men det borde väl funka att neka då?
om han är *fult ord* har han knappast papper och han får skiten
Om det faktiskt är en kompis kanske man inte vill slå ner/hota honom Börja tjata om det hela tiden, bli skitjobbiga mot han.. Frågar han om du ka nta ett glas vatten till honom också säger du nej och frågar vart dina pengar är osv.. Skall han köpa godis så säger du att han inte behöver godiset men att du behöver dina pengar blabla...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Har för mig att även avgifterna krävs från personen som är skyldig pengar. Men visst, det är inte helt smidigt att ta det via kronofogden, och gäller det personer under 18 år blir det nog inte lättare...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Tuta skrev:Om det faktiskt är en kompis kanske man inte vill slå ner/hota honom Börja tjata om det hela tiden, bli skitjobbiga mot han.. Frågar han om du ka nta ett glas vatten till honom också säger du nej och frågar vart dina pengar är osv.. Skall han köpa godis så säger du att han inte behöver godiset men att du behöver dina pengar blabla...
Hade inte sett han som en kompis då han inte betalar tillbaka det han har lånat. Men gör som tuta säger annars, Va bara extremt jävla jobbig mot han ;D
lånar jag ut pengar till någon så är det max 50kr. när det kommer till att trycka upp dom mot väggen så skiter jag i det och lånar aldrig mer ut pengar till dom. NÅGONSIN.
har funkat för mig. sen och du lånar ut 700kr till 3 knarkare får du fan gå och ställa dig i ett hörn för då tänker du med röven.
lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
FreZz skrev:lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
FreZz skrev:lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
Hade bara skickat iväg ett sms o säga att du ska köpa ny mus eller något o behöver cashen.
Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
Fattar seriöst inte hur man kan låna ut pengar till nån man inte litar på o sen vet man inte hur man ska få tbx de? Rätt dum fråga "Min polare är skyldig mig 500 spänn. Hur ska jag få tbx dom?"
Jadu, what about att prata med han och be om pengarna? Eller varför inte ignorera han i 2 år till så ingen av er kommer ihåg "lånet", de låter väl som en bra idé.
YamahaMarcus skrev:Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
vet inte vad ni har för polare men jag får alltid tillbaka mina pengar när jag lånar ut nått HAr iförsig aldrig lånat ut pengar till någon jag inte litar på
om jag säljer ngt ska jag ha cash först! du kanske också ska börja med de...?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YamahaMarcus skrev:Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
vet inte vad ni har för polare men jag får alltid tillbaka mina pengar när jag lånar ut nått HAr iförsig aldrig lånat ut pengar till någon jag inte litar på
Jo litar också på denna snubben men han sa att han va tvungen att lägga ut alla pengar på bensin i en bil för att komma hem o,o eh inte fan vet ja bara ja får mina pengar snart annars så jävlar.. -.-
Jo litar också på denna snubben men han sa att han va tvungen att lägga ut alla pengar på bensin i en bil för att komma hem o,o eh inte fan vet ja bara ja får mina pengar snart annars så jävlar.. -.-
sant, skiter i vad mina polare gör med pengarna bara jag får tillbaka dom Sålänge det inte är droger eller så
Ni som har kompisar som är skyldiga er pengar.
Akta så ni inte får tillbaka pengarna i enkronor, det fick jag en gång nämligen.
550 kronor i enkronor. Visst pengar som pengar, men sjukt drygt och räkna allt.
Det är TYST, Det är SORG, Det är HELSINGBORG!