Polare är skyldig mig pengar

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Polare är skyldig mig pengar

Inlägg av Jönköping »

Tjena är så jävlar arg på en polare som är skyldig mig pengar även 2 av mina kompisar varenda gång jag betalar imon jag är så jävlar förbannad på honom har lust att slå honom han tror jag är rädd för hans vän för han knarkar men nej.. Hur ska jag göra för att få tillbaka mina pengar.. Hatar folk som säger Ahh du får det imon har gått 3 veckor för mig 4 för en annan och 2 för den andra.. Vad ska man säga liksom
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

hur stora pengar är det det handlar om?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
GeneraL Ec
Svårstartad skrothög

Inlägg av GeneraL Ec »

ge fan i att låna ut pengar? skaffa en polare som knarkar ännu värre så dom blir rädda för honom? råna honom?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !

säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street

Inlägg av TheGrimReaper »

Hjälp en "massa" folk med mopeder för en liten peng (bara så jag inte går -) men vissa är det svårt att få pengar av. Men vad kan man göra... nästan inget :cry:

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

Det värsta är att han alltid har cash.

Det handlar om 700 totalt för alla 3 så visst det är småpengar men vafan ändå
Användarens profilbild
G-son
King of the street

Inlägg av G-son »

The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

tryck upp han mot en väg och säg att du sku ha pengarna, om han säger imorn så slå honnom :) om han inte är biff förståss
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

dock inte värt det pga avgifterna som blir :wink:

låter inte som någon shysst polare om han inte ger dig pengarna fast han har dom..

jag hade också en som var skyldig mig ca 500kr men då tyckte alla som var ett år äldre än mig att jag skulle nita honom men det ville jag inte så då gjorde dom det åt mig och jag fick tillbaka pengarna :D
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket

Inlägg av Jönköping »

NOName? skrev:tryck upp han mot en väg och säg att du sku ha pengarna, om han säger imorn så slå honnom :) om han inte är biff förståss
Han heter Biffen på facebook men han är bara tjock.. Visserligen är han inte svensk så han förtjänar stryk men man ska ju inte behöva slå honom bara för han är *fult ord*..
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket

Inlägg av NOName? »

Jönköping skrev:
NOName? skrev:tryck upp han mot en väg och säg att du sku ha pengarna, om han säger imorn så slå honnom :) om han inte är biff förståss
Han heter Biffen på facebook men han är bara tjock.. Visserligen är han inte svensk så han förtjänar stryk men man ska ju inte behöva slå honom bara för han är *fult ord*..
*fult ord*? skulle någon ens röra en *fult ord* här så skulle det komma 50 negrar å slå dig... speciellt bossnier, hände min kusins kompis i fyllan... bröt armen och några blåmärken
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

Hur kan man ens bli rädd för hans kompis bara för han knarkar?.. förstår inte. Så bara för jag röker på nästan varje helg ska folk plötsligt bli ännu mer rädda för mig? Men du får väl nita han o ta hans lur eller ngt.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Det är väl bara att ni tre samarbetar och går på honom samtidigt?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Det är olagligt och jag förvarnar er att det inte är särskilt smart då det kan få mycket värre följder än ett kok stryk av hans kusiner eller vad det är ni babblar om. Detta kan leda till stora summor i skadestånd.
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

difaren skrev:Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Det är olagligt och jag förvarnar er att det inte är särskilt smart då det kan få mycket värre följder än ett kok stryk av hans kusiner eller vad det är ni babblar om. Detta kan leda till stora summor i skadestånd.
Han får skadestånd om det syns. Vem har sagt att han behöver slå så det syns? Kan väl lika bra i revbenen? och man tar väl ett ställe där ingen ser förutom dom som är där o då räcker det väl att dom bara nekar?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

Quk skrev:
difaren skrev:Här föreslår större delen av personerna här som postat att man ska använda våld?
Han får skadestånd om det syns. Vem har sagt att han behöver slå så det syns? Kan väl lika bra i revbenen? och man tar väl ett ställe där ingen ser förutom dom som är där o då räcker det väl att dom bara nekar?
Aha, så när man slår nån på revbenen så är det osynligt? De var som fan.
bibapeolola
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

räcker för mig att trycka upp dom mot väggen eller vara flera stycken samtidigt bara ;)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

Axel skrev:
Quk skrev:
Klart det syns, men inte lika mycket som i ansiktet. Och vad jag har sett i verkligenheten brukar väl det mest bara synas om man har brötit revbenen? Kan ha jävligt fel där men.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Quk skrev:
Axel skrev:
Quk skrev: Han får skadestånd om det syns. Vem har sagt att han behöver slå så det syns? Kan väl lika bra i revbenen? och man tar väl ett ställe där ingen ser förutom dom som är där o då räcker det väl att dom bara nekar?
Klart det syns, men inte lika mycket som i ansiktet. Och vad jag har sett i verkligenheten brukar väl det mest bara synas om man har brötit revbenen? Kan ha jävligt fel där men.
Eller så har du sett på någon som inte är så high på att slå. Blåmärken osv förekommer nästan alltid?
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

difaren skrev:
Quk skrev:
Axel skrev: Aha, så när man slår nån på revbenen så är det osynligt? De var som fan.
Eller så har du sett på någon som inte är så high på att slå. Blåmärken osv förekommer nästan alltid?
Nja va han kanske inte haha ;D Men det borde väl funka att neka då?
Användarens profilbild
ConnyH
Svårstartad skrothög

Inlägg av ConnyH »

om han är *fult ord* har han knappast papper och han får skiten :D
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Om det faktiskt är en kompis kanske man inte vill slå ner/hota honom :P Börja tjata om det hela tiden, bli skitjobbiga mot han.. Frågar han om du ka nta ett glas vatten till honom också säger du nej och frågar vart dina pengar är osv.. Skall han köpa godis så säger du att han inte behöver godiset men att du behöver dina pengar blabla...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
G-son
King of the street

Inlägg av G-son »

demmuus95 skrev:

dock inte värt det pga avgifterna som blir :wink:
Har för mig att även avgifterna krävs från personen som är skyldig pengar. Men visst, det är inte helt smidigt att ta det via kronofogden, och gäller det personer under 18 år blir det nog inte lättare...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

Tuta skrev:Om det faktiskt är en kompis kanske man inte vill slå ner/hota honom :P Börja tjata om det hela tiden, bli skitjobbiga mot han.. Frågar han om du ka nta ett glas vatten till honom också säger du nej och frågar vart dina pengar är osv.. Skall han köpa godis så säger du att han inte behöver godiset men att du behöver dina pengar blabla...
Hade inte sett han som en kompis då han inte betalar tillbaka det han har lånat. Men gör som tuta säger annars, Va bara extremt jävla jobbig mot han ;D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

lånar jag ut pengar till någon så är det max 50kr. när det kommer till att trycka upp dom mot väggen så skiter jag i det och lånar aldrig mer ut pengar till dom. NÅGONSIN.

har funkat för mig. sen och du lånar ut 700kr till 3 knarkare får du fan gå och ställa dig i ett hörn för då tänker du med röven.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
Quattro lyfe
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

FreZz skrev:lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
gört!
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

FreZz skrev:lånar tråden lite :/ jag sålde en iphone till en kompis för 1000 men har bara fått 500 och det här var i somras och jag behöver lite pengar nu ska jag bara skicka ett sms och säga att jag behöver mina pengar eller?
Hade bara skickat iväg ett sms o säga att du ska köpa ny mus eller något o behöver cashen.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Alltså, är det till hans fördel att han knarkar eller?

Kräv pengarna av jäveln, betalar han inte får han väl ta konsekvenserna, som vi andra har lärt oss sen vi började prata.
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken

Inlägg av YamahaMarcus »

Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

Fattar seriöst inte hur man kan låna ut pengar till nån man inte litar på o sen vet man inte hur man ska få tbx de? Rätt dum fråga "Min polare är skyldig mig 500 spänn. Hur ska jag få tbx dom?"

Jadu, what about att prata med han och be om pengarna? Eller varför inte ignorera han i 2 år till så ingen av er kommer ihåg "lånet", de låter väl som en bra idé.
bibapeolola
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

YamahaMarcus skrev:Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
vet inte vad ni har för polare men jag får alltid tillbaka mina pengar när jag lånar ut nått :) HAr iförsig aldrig lånat ut pengar till någon jag inte litar på :D
Användarens profilbild
GeneraL Ec
Svårstartad skrothög

Inlägg av GeneraL Ec »

om jag säljer ngt ska jag ha cash först! du kanske också ska börja med de...? ;)
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !

säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken

Inlägg av YamahaMarcus »

Pulze skrev:
YamahaMarcus skrev:Lånade ut 250 spän till en kompis för sprit i fredags, hoppas ja får tillbax dom för det är ursäkter hela tiden.. Men vi går ju i samma klass så hur länge som helst kan han ju inte hålla på..
vet inte vad ni har för polare men jag får alltid tillbaka mina pengar när jag lånar ut nått :) HAr iförsig aldrig lånat ut pengar till någon jag inte litar på :D
Jo litar också på denna snubben men han sa att han va tvungen att lägga ut alla pengar på bensin i en bil för att komma hem o,o eh inte fan vet ja bara ja får mina pengar snart annars så jävlar.. -.-
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew

Inlägg av Pulze »

YamahaMarcus skrev:
Pulze skrev:
Jo litar också på denna snubben men han sa att han va tvungen att lägga ut alla pengar på bensin i en bil för att komma hem o,o eh inte fan vet ja bara ja får mina pengar snart annars så jävlar.. -.-
sant, skiter i vad mina polare gör med pengarna bara jag får tillbaka dom :) Sålänge det inte är droger eller så :)
Användarens profilbild
zajkowski
Svårstartad skrothög

Inlägg av zajkowski »

Ni som har kompisar som är skyldiga er pengar.
Akta så ni inte får tillbaka pengarna i enkronor, det fick jag en gång nämligen.
550 kronor i enkronor. Visst pengar som pengar, men sjukt drygt och räkna allt.
Det är TYST, Det är SORG, Det är HELSINGBORG!