Tjenamors! Polarn här har skaffat en Rieju rr sport 04:a och han vill trimma den lite lätt. Han vill att den ska gå i ca 60 och vi vet att det fins den dära pluggen i avgasröret men vad finns det mer man kan göra i ett garage utan att behöva köpa nåt?
om den bara skall gå så är det att ta bort pluggen och lägg lite störrre fram drev , men min setup på RR:n är turbokit lacada och sportluftfilter och den går nästan 90 med gps
Granbacka skrev:om den bara skall gå så är det att ta bort pluggen och lägg lite störrre fram drev , men min setup på RR:n är turbokit lacada och sportluftfilter och den går nästan 90 med gps
Granbacka skrev:om den bara skall gå så är det att ta bort pluggen och lägg lite störrre fram drev , men min setup på RR:n är turbokit lacada och sportluftfilter och den går nästan 90 med gps
cool story bro 85 max
Saile du kan jo komma och prova så får du se att det faktiskt går att få den att gå 90 med bara tk och sportfilter och 13-51 drevning
cool story bro 85 max
Saile du kan jo komma och prova så får du se att det faktiskt går att få den att gå 90 med bara tk och sportfilter och 13-51 drevning