Tja, jag funderar på vars cdi-boxen sitter på en vivacity, tänkte föröka knipsa av sladden till den så att jag slipper bränna upp den av att köra 60 lång tid.. /Niclas
Av med den, sen sitter det en rem där. Det är CDI'n!
Slit sönder den sen kommer mopeden varva fullt ut!
jag tänkte köpa en ny cdi-box, ostrypt. men nu är det så här att jag inte får bort själva variatorhuset, det sitter som f*n i en bult :s
Du måste seriöst vara största fuckot här
Men nu är det så här att jag vet det mesta, men när jag ska bort med det själva "hjulet" inne i variatorna så rubbar jag inte bulten, det är bara det jag skulle vilja ha hjälp med så det är nog du som är det största fuckot som tror att jag är dum när det gäller mopeder!
Vad ska du in i variatorn att göra ?
Ta bort v-brickan eller ?
Din CDI är redan ostrypt så den behöver du inte bry dig om.
avstryp moppen genom att:1.Ta bort v-ringen
2.Ta bort blindtarmen (svetsa igen)
3.Ta bort pluggen i mynningen (om du har en 30-moppe)
4.den lilla tratten i luftburken måste också tas bort,but upp dig ca3 storlekar i munnstycke också.
Nicke_e skrev:
jag tänkte köpa en ny cdi-box, ostrypt. men nu är det så här att jag inte får bort själva variatorhuset, det sitter som f*n i en bult :s
Du måste seriöst vara största fuckot här
Men nu är det så här att jag vet det mesta, men när jag ska bort med det själva "hjulet" inne i variatorna så rubbar jag inte bulten, det är bara det jag skulle vilja ha hjälp med så det är nog du som är det största fuckot som tror att jag är dum när det gäller mopeder!
Nicke_e be någon annan sköta det där, om du tror på FUCKOS så ska du nog låta bli xD
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!