Scooter attack order.

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Scooter attack order.

Inlägg av Quk »

Hallåj, Beställde saker ifrån scooter attack i lördags och sen dess har det stått Review awaiting approvement, Min engelska må vara jävligt kass men vill dom att jag ska acceptera ordern eller är det någon dom ska göra?
Wire booi_:D
Svårstartad skrothög

Inlägg av Wire booi_:D »

du ska acceptera på mailen du använda för att registrera dig.
Det tar ung 1-2 veckor för sakerna att komma, annars är det bara att ringa till deras kundtjänt, väldigt hjälpsamma dock kan 90% av dem inte snacka engelska, så be nån polare som kan tyska eller nån polare med bra förståelse och kan prata engelska så du kan kopplas till den engelska killen =)
juckeyy
Avstängd

Inlägg av juckeyy »

Märks att du är oerfaren beställare, nevars. Då posten inte jobbar på helger så kommer det inte att hända något med din order förens imorgon. :)
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

Men asså har inte fått någon länk eller något sådant på min mail. Har bara fått ett mail ifrån dom och där är det bara order nummer, o vad jag har beställt.
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

inget händer under helger, du får nog bekräftelse på måndag och sen meddelar dem väl på mailen när de är skickat skulle jag tro:)

dem flesta brukar ju inte ha folk som jobbar under helgerna, eftersom dem ändå inte kan skicka ngt då, så vänta dig mer imrn:D
Användarens profilbild
Quk
Elmoped

Inlägg av Quk »

aa får göra det :) Tack för hjälpen gubbz :)
Skriv svar