Beror på tycker jag, jag har koll skit bra när jag kör med musik, dock så vet jag inte om polisen säger något ifall dom stannar en med musik påjuckeyy skrev:Att åka och lyssna på musik är väl rätt så farligt då man absolut inte hör någonting.
Skitbra koll, jämfört med en daggmask?rasmusborg skrev:Beror på tycker jag, jag har koll skit bra när jag kör med musik, dock så vet jag inte om polisen säger något ifall dom stannar en med musik påjuckeyy skrev:Att åka och lyssna på musik är väl rätt så farligt då man absolut inte hör någonting.
Yes. Nope.Axel skrev:Skitbra koll, jämfört med en daggmask?
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Riktigt dålig jämförelse.. Att köra med hörlurar i ja det är inte världens smartaste idé eftersom man som 15-åring inte har full syn och utvecklade reflexer.Rieju_Jacob skrev:Att åka moppe med in ear lurar som är byggda för att stänga ute ljud, troligtvis en av dom lite dummare idéerna jag nånsin hört i mitt liv, å jag har hört mke dumma idéer (efterblivna polare) lyssna på musik kan man göra när man åker buss, om man ska ha de när man kör moppe kan man väl likagärna köra med ögonbindel också, man blir ju minst lika handikappad i körningen
Är ingen som tvingar dig att ha båda lurarna i..Rieju_Jacob skrev:Att åka moppe med in ear lurar som är byggda för att stänga ute ljud, troligtvis en av dom lite dummare idéerna jag nånsin hört i mitt liv, å jag har hört mke dumma idéer (efterblivna polare) lyssna på musik kan man göra när man åker buss, om man ska ha de när man kör moppe kan man väl likagärna köra med ögonbindel också, man blir ju minst lika handikappad i körningen :x
Eller?jarken skrev:Varför åka med hörlurar i över huvud taget? Skulle vara förkrossad om motorn börja låta illa och får generalras pga. att jag ville sitta o lyssna på skrillex. Sen är ju ljudet av moppen halva upplevelsen med att åka!
Men lyssnar inte på musik när man körValoPallo skrev:Hur ska man gå tillväga för att få dem att hållas på plats och överrösta motorljud och vindbrus utan att man blir döv?
det tror man gärna.... tills man ligger på någons motorhuv eller kört på ett barnrasmusborg skrev:beror på tycker jag, jag har koll skit bra när jag kör med musik, dock så vet jag inte om polisen säger något ifall dom stannar en med musik på
Brukar ha hörlurar medans jag stuntar. Så då är jag neutraliserad?ValoPallo skrev:Eller?jarken skrev:Varför åka med hörlurar i över huvud taget? Skulle vara förkrossad om motorn börja låta illa och får generalras pga. att jag ville sitta o lyssna på skrillex. Sen är ju ljudet av moppen halva upplevelsen med att åka!
"BRAPPAPPARA RINGDIGIDING BÖÖÖL SUUUUUS"
Och sen att det är farligt att köra med musik i öronen? Det finns nog farligare aktiviteter, som att dra på bakhjulet genom stan på sin nya EXC, men sånt är tydligen häftigt?
Ja man dör.smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah