Jag tror inte det är någon sorts plugg. Med tanke på att det ser ut att vara org rör så har den redan tillräckligt med pluggar :) blir sånt litet hål då man ska kunna dämpa ljudet bättre.
Btw har alldtig hört talas om nån jävla soundkiller varken när man snackar bill moppe eller mc.
Gött o höra någon mogen person :) men tror du det är någon far om jag tar bort den för min moppe låter ändån så jävla mesigt :)
Jag tror inte det är någon sorts plugg. Med tanke på att det ser ut att vara org rör så har den redan tillräckligt med pluggar blir sånt litet hål då man ska kunna dämpa ljudet bättre.
Btw har alldtig hört talas om nån jävla soundkiller varken när man snackar bill moppe eller mc.
Oh shit då kan den ju inte existera om du inte hört talas om den :O...
eller
[spoiler][/spoiler]
OnT:
Nej det är ingen plugg. Som några redan varit inne på så sitter pluggar normalt i själva kröken för att strypa avgaspulserna. Vid utblåset på ljuddämparen har avgaserna så lågt flöde att det inte ger någon direkt effekt. Skulle man sätta i en plugg måste den ha ett jäkligt litet hål för att få mottryck, men eftersom hela avgassystemet har så stor volym skulle det bli världens fördröjning innan det blir mottryck i motorn, men då har man övertryck i hela avgassystemet osvosv... Ja det funkar inga bra helt enkelt.
Den är troligtvis bara för att dämpa ljud eller fånga oljerök eller whatever. Kan du ta bort den så gör det, eventuellt blir det lite trevligare ljud. Inget polisen kommer bry sig om eller något i alla fall.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Jag tror inte det är någon sorts plugg. Med tanke på att det ser ut att vara org rör så har den redan tillräckligt med pluggar :) blir sånt litet hål då man ska kunna dämpa ljudet bättre.
Oh shit då kan den ju inte existera om du inte hört talas om den :O...
eller
[spoiler][/spoiler]
OnT:
Nej det är ingen plugg. Som några redan varit inne på så sitter pluggar normalt i själva kröken för att strypa avgaspulserna. Vid utblåset på ljuddämparen har avgaserna så lågt flöde att det inte ger någon direkt effekt. Skulle man sätta i en plugg måste den ha ett jäkligt litet hål för att få mottryck, men eftersom hela avgassystemet har så stor volym skulle det bli världens fördröjning innan det blir mottryck i motorn, men då har man övertryck i hela avgassystemet osvosv... Ja det funkar inga bra helt enkelt.
Den är troligtvis bara för att dämpa ljud eller fånga oljerök eller whatever. Kan du ta bort den så gör det, eventuellt blir det lite trevligare ljud. Inget polisen kommer bry sig om eller något i alla fall.
Tack så mycket äntligen fick jag svar på min fråga :)
Haha va fan tror du inte att jag vet att jag har 2-t eller
Dock inuti den stor ljudämparen så går det ett litet hål som inte är större än det du har. Dom har bara satt över en kåpa överljudämparen för stylingens skull.
Men det du har kan vara en plugg. Ta bort svetsfogarna ta bort det. Kolla. Är det en plugg, ja kör utan. Är det inte det, så sätt tillbaka den? Svårare än så är det inte.