Vikter om man vill men munstycke är ett måste där!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
FreZz NOName? ser ni att andra har svarat EXAKT samma sak som ni tänkt svara... Då tycker jag att man ska avstå från att svara, bara för att det inte finns någon mening med det
NOName? skrev:skulle inte sätta på luftfilter, kör med org så drar den mindre bensin så sparar du pengar du kan lägga på ett cylinder elr hamburgare
hahah aa men org luftfiltret sitter ivägen för dämparen så får inte plats med en höjning. satte dit en höjning så nu hänger hela luftboxen i luften! Tack för alla svaren och så snabbt
TheGrimReaper skrev:FreZz NOName? ser ni att andra har svarat EXAKT samma sak som ni tänkt svara... Då tycker jag att man ska avstå från att svara, bara för att det inte finns någon mening med det
man vill väl höra andras åsikter också vad de tkr så man kan vara säker?
TheGrimReaper skrev:FreZz NOName? ser ni att andra har svarat EXAKT samma sak som ni tänkt svara... Då tycker jag att man ska avstå från att svara, bara för att det inte finns någon mening med det
man vill väl höra andras åsikter också vad de tkr så man kan vara säker?
joo det var ju därför jag la in en tråd här för att höra vad alla säger så jag kan känna mig säker!
Du MÅSTE byta munstycke, kommer landa på ca. 20 storlekar större med båda luftfilter och trimrör men går inte att säga exakt.
En rätt inställd variator kostar inte mycket och kommer ge dig en stor skillnad i acceleration men även toppfart så ställ in rätt med vikter och kopplingsfjädrar också!