tjena, jag undrar om det är möjligt att koppla ett lysdiodrör som detta: http://www.twostroke.se/product.asp?product=12327
till en Rieju Drac Sport Edition 05, denna modell har ju inget batteri.. tacksam för svar!
ja det går som killen ovan säger ta kablarna från en annan lampa klipp av dom och sedan skarva (dra den i två delar, en till lampan och en till dioden, (med både pluss och minus) sen drar du el tejp på det lite fult att göra så men funkar helt klart, annars brukar man sätta socker bit eller liknande
draceN96 skrev:ja det går som killen ovan säger ta kablarna från en annan lampa klipp av dom och sedan skarva (dra den i två delar, en till lampan och en till dioden, (med både pluss och minus) sen drar du el tejp på det lite fult att göra så men funkar helt klart, annars brukar man sätta socker bit eller liknande
Gör inte som killen ovan skriver leta upp kabeln som ALTID har + när moppen är på (finns en vid tändningslåset eller sladden som går till bromsljuskontackten) Sedan använder du INTE sockerbitar utan riktiga kabelskor!
draceN96 skrev:dock kan man ju ta från framlampan också mkt lättare än att pilla på tändningslåstet!
varför e de lättare?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
draceN96 skrev:går bara pluss och minus till framlampan, till tändningslåset går det massa kablar
då finns de ngt som heter multimeter, så tar de 2 sec att ta reda på vilka de ska va?
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!