Tråkigt nu när du väl börjar få fart på den.
Vad köpte du dig för kamera btw? skulle oxå vilja ha nån som filmar
bra har mig en systemkamera men den tar endast bilder.
köpte mig en Sony a33 AVCHD myycket bättre på filmning än 550d men 550d är bättre på att ta bilder, men a33:an tar 7 bilder per sekund och fokusen är sjukt snabb ! rekommenderar den starkt ! tar även sjuka bilder:)
hahah oj jag glömde att jag var inne på min kompis acc
Hebbex skrev:Hur mycket fick du för den?
Jag fick 13 000
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
difaren skrev:Fint, såg den ligga ute för 15 000 kr
ska sälja min med nu, lägger ut den för 15 000 kr och sen får dom pruta ner den till ca 13-12,5 tusen
man ska alltid lägga överpris från det pris man vill ha sin grej för
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
difaren skrev:exakt, och om köparen inte prutar får dom fan skylla sig själva
haha du tänker exakt lika dant som mig men aja 7500 har redan gått åt en kamera och 2220 till ciaon så får man se vad man gör av resten
Tjena somlow, vet att du sålt speedfighten men har du kvar ett vivahjul? såg att du hade två. Har han som köpte den tsr? skulle verkligen behöva ett vivahjul te min speedfight
Ludvig123456789 skrev:Tjena somlow, vet att du sålt speedfighten men har du kvar ett vivahjul? såg att du hade två. Har han som köpte den tsr? skulle verkligen behöva ett vivahjul te min speedfight
Ludvig123456789 skrev:Tjena somlow, vet att du sålt speedfighten men har du kvar ett vivahjul? såg att du hade två. Har han som köpte den tsr? skulle verkligen behöva ett vivahjul te min speedfight
Tjena! Nej tyvärr har inte kvar något alls från min speedfight. Och det var bara framhjulet som du såg, tyvärr! Du får kolla runt och höra med folk lite här och var!