Ajdå, sorry. Räcker det att den gå ihop? Eller är det något annat jag ska kolla efter?Arkstar skrev:Du får bumpa efter en vecka..
Men som svar nej har letat åt dig men hittar inget
Har du testat och kollat om den gamla/original topp passar?
Funderar på det. Men är inte aerox originalcylinder aluminium? Polini cylidern är ju gjutjärn..xXTASKENXx skrev:Ibland funkar ju orginaltoppen!
tror inte att de har någon betydelse,AntonB skrev:Ajdå, sorry. Räcker det att den gå ihop? Eller är det något annat jag ska kolla efter?Arkstar skrev:Du får bumpa efter en vecka..
Men som svar nej har letat åt dig men hittar inget
Har du testat och kollat om den gamla/original topp passar?
Funderar på det. Men är inte aerox originalcylinder aluminium? Polini cylidern är ju gjutjärn..xXTASKENXx skrev:Ibland funkar ju orginaltoppen!
Har du kollat alla olika sidor? Scooterplanet, Scooterdelen o alla dom. Annars så kan det fungera med andra topplock från andra 70cc.AntonB skrev:Fyfan! så då kan jag ställa cylindern på hyllan och köpa ett nytt cylinderkit och en ny förgasare? :sk-skåpet skrev:Det går troligtvis inte då det kan skilja på vattenkanaler och sådant. Det är tyvärr ingen gammal mt5 då hade det fungerat alldeles prima.
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Det kan vara svårt med ett annat topplock just till Polini sport då förbränningsrummet är nersänkt i cylindern.AntonB skrev:moppenissen96, passar den? tackar isåfall!
Asså, jag skulle ju få cylinderkit och en dellorto 17,5. Jag fick ingen dellorto och ingen topps6aerox skrev:Det kan vara svårt med ett annat topplock just till Polini sport då förbränningsrummet är nersänkt i cylindern.AntonB skrev:moppenissen96, passar den? tackar isåfall!
Man kan säga att cylindern är för hög och att detta är kompenserat med att plana av packningsytorna, typ en ansats och låta förbränningsrummet gå ner i cyl, cirka 1.4 mm om jag inte minns fel.
Och du är väl inte blåst på 1200kr? bara på toppen som skulle varit med, eller hur? för cylindern är väl inte helt utan värde va. Du kan ju alltid porta den och sälja den som en Corsa
Han skulle väl skicka dellorton?AntonB skrev:Asså, jag skulle ju få cylinderkit och en dellorto 17,5. Jag fick ingen dellorto och ingen topps6aerox skrev:Det kan vara svårt med ett annat topplock just till Polini sport då förbränningsrummet är nersänkt i cylindern.AntonB skrev:moppenissen96, passar den? tackar isåfall!
Man kan säga att cylindern är för hög och att detta är kompenserat med att plana av packningsytorna, typ en ansats och låta förbränningsrummet gå ner i cyl, cirka 1.4 mm om jag inte minns fel.
Och du är väl inte blåst på 1200kr? bara på toppen som skulle varit med, eller hur? för cylindern är väl inte helt utan värde va. Du kan ju alltid porta den och sälja den som en Corsa
Jo han sa ju så för att han inte ville låta som skurken :s Han nekar varenda ord jag skrivit.AndreWidestedt skrev:Han skulle väl skicka dellorton?AntonB skrev:Asså, jag skulle ju få cylinderkit och en dellorto 17,5. Jag fick ingen dellorto och ingen topps6aerox skrev: Det kan vara svårt med ett annat topplock just till Polini sport då förbränningsrummet är nersänkt i cylindern.
Men du vet att inom svensk lag så är inte hot tillåtet. Det klassas som olaga hot.. + att du lagt ut hans familjs uppgifter på nätet.. inte heller tillåtet.. Vet att pod1 tog bort alla saker som inte du eller andra lagt upp men bevisen finns kvar.. Han sa att han kunde skicka dellorton. IST så började du hota honom.. Då äre klart som fan att han inte skickar den..AntonB skrev:Jo han sa ju så för att han inte ville låta som skurken :s Han nekar varenda ord jag skrivit.AndreWidestedt skrev:Han skulle väl skicka dellorton?AntonB skrev: Asså, jag skulle ju få cylinderkit och en dellorto 17,5. Jag fick ingen dellorto och ingen topp