vad behöver jag sköpa för skoj för att kunna lyckas få upp den på effekt???
tack för snabba svar
/TomTom

leovince zx rör, munstycke, vikter och andra fjädrarTomGrapendal skrev:Tjena. har en Yamaha Aerox-R 2008. och jag vill kunna få upp denna lilla rackaren på bakhjulet..
vad behöver jag sköpa för skoj för att kunna lyckas få upp den på effekt???
tack för snabba svar
/TomTom
Om du tar bort pluggen i luftburken så får den mer luft och då måste den ha lite mer bensin oxå så då får du byta upp i munstycke några strlTomGrapendal skrev:okej nån speciell modell och märke??
aeroxen är helt orginal som den är just nu så?
så jag vill ha alla tips jag kan få..
jag tog bort snorklen i luft burken förra veckan. när jag skulle köra i väg så bara dog den why? fick motorn för mycket luft och ströp sig? så fort jag gasade så stannade den men den höll sig på tom gång..
om jag vill ha sportluft filter i stället för det orginala skiten vad skall jag då göra??
MVH
/Tom
munstyckeTomGrapendal skrev:okej nån speciell modell och märke??
aeroxen är helt orginal som den är just nu så?
så jag vill ha alla tips jag kan få..
jag tog bort snorklen i luft burken förra veckan. när jag skulle köra i väg så bara dog den why? fick motorn för mycket luft och ströp sig? så fort jag gasade så stannade den men den höll sig på tom gång..
om jag vill ha sportluft filter i stället för det orginala skiten vad skall jag då göra??
MVH
/Tom
Men det är lite sanning i det FUCKOS säger?FUCKOS skrev:Ta bort framdäcket så har du inget annat val
det kittet borde gå på 4-5000kr:Phyosungsf50 skrev:typ ett leovince ZX, polini corsa, polini variatorkit, 3,5g vikter, stage 6 koppling och ny kopplings klocka och en 19mm förgasare så får du upp den snabbt