Ska eventuellt göra ett projekt intervju (om projektet alltså!)
Så nu behöver jag hjälp att hitta det projekt jag ska intervjua!
Så kom med förslag!

Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Mm det jag behöver hjälp med att hitta!TuZx skrev:ett projekt som verkar vara intressant eller har varit igång ett tag
TheGrimReaper skrev:Ge mig mer förslag!
tror många vill bli det.typ som jagk-skåpet skrev:Mitt är lite dött just nu men har intressanta framtidsplaner och är gärna villig på att intervjuas.
Smickrandesolnapojk skrev:han har ju varit helt off sen början av sommaren, tycker någon borde interjuva dig elr 2stroke elr Team midnight tuning elr mhr fall han de händer något,kollat hans projekt med stått still ett tag :/Rieju_Jacob skrev:Roxxen!
helst 2 stroke han har alltid feta projekt
Håller helt och klart med dig Honda Zoomer projektet är något jag (simon) absolut skulle vilja läsa en intervju om!Proffs15 skrev:Honda zoomer projektet tycker jag lätt!
Om det inte redan är gjort?
Som ovanstående 2 av ovanstående 3 kommentarer så håller jag helt klart med Honda Ghost Zoomer projeketet är ett av dom få projekt som någon lagt ner själ och tid på att få bra bilder och ett snyggt projektAerox nr1 skrev:Project ghost! Lätt grymmaste projektet nu, med bra bilder o allt