menar i hastigeten, på raksträckaRangad skrev:vartifrån har din moppe hoppat?MaxX skrev:han faller nästan lika snabbt som min moppe :O

Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Det stördaste va han som gjorde det först utan att va sponsrar av nåt energidrickeföretsg hahaFreZz skrev:näst stördaste!?!?!?!! vad var största då?
fy fan det här var bra coolt asså
han har nog dom största bollarna i universum
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Ja de är enligt mig något fränare än redbullFreZz skrev:Rieju_Jacob den andra killen var sponsrad av U.S.A regering xD
I'd like to see you try.MrAndersson skrev:Krävs inte överdrivna bollar! Är ju i princip som o hoppa vanlig fallskärm, bara högre o lite mer skit runtom.
Men i de stora, antingen så dör du eller så lever du i princip. Tycker riktiga extremsporter är värre!
En miljard olika saker hade kunnat gått fel, han snurrade ju typ helt okontrollerat nästan 2 minuter, å bara stå på kanten på den där kapseln skulle nog få till och med Johnny knoxville att grinaMrAndersson skrev:Krävs inte överdrivna bollar! Är ju i princip som o hoppa vanlig fallskärm, bara högre o lite mer skit runtom.
Men i de stora, antingen så dör du eller så lever du i princip. Tycker riktiga extremsporter är värre!
Ja men va bra, då har vi en till frivillig som kan åka upp dit och hoppa. Go ahead! Coop konsum kan sponsra dig.MrAndersson skrev:Till alla haters!
Ja falla i 1200 km/h är extremt. Dock så faller han bara, de är ju inte så att han gör något. Han bara är där.
Sen att flera saker kan gå fel de kan de göra vid vanligt fallskärms hoppning, bergsklättring, djupdykning!
Eller när en rymdfärja drar upp i rymden!
Klart de va något märkvärdigt, men så länge man blir sponsrad och man inte är höjdrädd så är detta inte något allt för sjukt ändå.
Det är min åsikt, haters gonna hate!
Haha, så jävla avundsjuk över o sitta i en kapsel i 2.5h för och falla ner mot jorden i 5 min dra i ett snöre oså landa. SJUKT AVUNDSJUK!Roxxen96 skrev:Ja men va bra, då har vi en till frivillig som kan åka upp dit och hoppa. Go ahead! Coop konsum kan sponsra dig.MrAndersson skrev:Till alla haters!
Ja falla i 1200 km/h är extremt. Dock så faller han bara, de är ju inte så att han gör något. Han bara är där.
Sen att flera saker kan gå fel de kan de göra vid vanligt fallskärms hoppning, bergsklättring, djupdykning!
Eller när en rymdfärja drar upp i rymden!
Klart de va något märkvärdigt, men så länge man blir sponsrad och man inte är höjdrädd så är detta inte något allt för sjukt ändå.
Det är min åsikt, haters gonna hate!
Verkar som du bara är avundsjuk, helt seriöst...
Oj att hoppa ifrån rymden i 1200 km/h är väl inget märkvärdigt, nejdå klart det inte är.