AEROX VARVAR INTE UT !!

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!
Användarens profilbild
AntonBernhardsson02
Avstängd

AEROX VARVAR INTE UT !!

Inlägg av AntonBernhardsson02 »

tjena det här är typ mitt tredje inlägg men skitsamma,
SETUP:
tecnigas next-r
malossi fly clutch
vita fjädrar
4,5grams vikter
76munstycke

Förut hade jag 72 munstycke och den varva inte ut så jag köpte ett 76 munstycke, och det hände ingenting så fick jag syn att min luftskruv var hela vägen ut så jag började att skruva in den. och det slutade med att jag fick den längst in utan luftburk och då så fick jag axxet men den kommer fortfarande inte, den liksom bludrar jag känner att den vill komma som fan men den är typ ''blyg''. och när jag satt på luftburken igen så gick den som förut alltså skit dåligt. JAG FÅR DAMP VARFÖR kommer den inte håller på att tappa tålamodet :twisted: hjäp mig snälla :!: :!: :!: :?: :?: :)
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

TÄNK SÅ HAR DU FÖR STORT MUNSTYCKE!!!!!!!!!!!!!!! 8) :shock: :D :( :cry: :evil: :twisted: :roll: :P :x :? :) :( 8) :D
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
AntonBernhardsson02
Avstängd

Inlägg av AntonBernhardsson02 »

MEN JAG HAR REDAN TESTAT MED 70,72,74 :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :wink: :twisted: :evil: :!: :idea: :arrow: :arrow:
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street

Inlägg av TheGrimReaper »

Ta och läs reglerna! Både felport och dålig rubrik!...... :)

Om någon mod ser detta :wink: Kan ni inte göra så jag kan låsa trådar lite frustrerande :)

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Proffs15
Elmoped

Inlägg av Proffs15 »

Jag har nåt svagt minne av att någon sa till mej att om moppen inte varvar ut så går det för fett, alltså för mycket bensin, min slider va också så i början, sen pillade jag på luftskruven i en evighet o nu går den perfa :)
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

TheGrimReaper skrev:Ta och läs reglerna! Både felport och dålig rubrik!...... :)

Om någon mod ser detta :wink: Kan ni inte göra så jag kan låsa trådar lite frustrerande :)
Nej, du är för dålig ;*

Låser ;@
Låst