Gör det stor skillnad om man har på sån klarlack eller är det mest hur man håller efter det som har betydelse?
Kom gärna med tips på hur ni gör

Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Avgasbandare ser rätt bra ut så länge det är rent och inte smutsigt och jävligt, så kör på Potogs förslag när det börjar rosta, eller lackera om.EliiasH skrev:Ja för det är ju verkligen skit fint med avgasbandage.. Ser ju ut som nå pundarmoped med sånt i mina ögon. Tack för all andra svar iafpotog skrev:när det väl är rostigt så kan du alltid dölja det med avgasbandage
Då köper jag nog klarlack ist då jag tycker det ser förjävligt ut med avgasbandage och jag vet att mitt inte kommer att vara rent efter en vecka..p0d1 skrev:Avgasbandare ser rätt bra ut så länge det är rent och inte smutsigt och jävligt, så kör på Potogs förslag när det börjar rosta, eller lackera om.EliiasH skrev:Ja för det är ju verkligen skit fint med avgasbandage.. Ser ju ut som nå pundarmoped med sånt i mina ögon. Tack för all andra svar iafpotog skrev:när det väl är rostigt så kan du alltid dölja det med avgasbandage
Vit blir ju skitigare än svart..EliiasH skrev:Då köper jag nog klarlack ist då jag tycker det ser förjävligt ut med avgasbandage och jag vet att mitt inte kommer att vara rent efter en vecka..p0d1 skrev:Avgasbandare ser rätt bra ut så länge det är rent och inte smutsigt och jävligt, så kör på Potogs förslag när det börjar rosta, eller lackera om.EliiasH skrev: Ja för det är ju verkligen skit fint med avgasbandage.. Ser ju ut som nå pundarmoped med sånt i mina ögon. Tack för all andra svar iaf
Fel, båda blir lika skitiga men det syns mycket tydligare på vitt..Baszs skrev: Vit blir ju skitigare än svart..
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/avg ... svart.html
Sant...p0d1 skrev:Fel, båda blir lika skitiga men det syns mycket tydligare på vitt..Baszs skrev: Vit blir ju skitigare än svart..
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/avg ... svart.html
Rätt ska vara rätt