Mkt besviken på Mohlins.se
då det har saker man kan beställa som inte finns.
Så jäkla typisk när det enligt hemsidan finns en sak man verkligen behöver och har letat efter i många dagar.
De ligger ca 3 mil ifrån mig, är man på butiken är de inga problem och de är shyssta osv men ska du beställa något så kan det ta tid. Allt de har i lager är kanon o så men beställa ifrån dom hade jag aldrig gjort.
Axel skrev:De ligger ca 3 mil ifrån mig, är man på butiken är de inga problem och de är shyssta osv men ska du beställa något så kan det ta tid. Allt de har i lager är kanon o så men beställa ifrån dom hade jag aldrig gjort.
Axel skrev:De ligger ca 3 mil ifrån mig, är man på butiken är de inga problem och de är shyssta osv men ska du beställa något så kan det ta tid. Allt de har i lager är kanon o så men beställa ifrån dom hade jag aldrig gjort.
Jo men man kan beställa saker som inte finns
Vad menar du med de? ^^ Typ tidsmaskiner osv eller?
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Jo men man kan beställa saker som inte finns
Vad menar du med de? ^^ Typ tidsmaskiner osv eller?
Menar att man kan beställa saker som inte finns
men som enligt deras hemsida finns (dvs luft)