tjena funderar lite grann på att köpa en gas gas ec rookie årsmodell 06. Är detta ett bra märke eller är det nåt skitmärke som inte håller? Har kollat runt på olika sidor och verkar ju finnas rätt så mycke reservdelar till dem, dock allt för lite trimm.... Aja men den såg rätt så fin ut, var lite stylad och så men problemet var ju att den var orginal.... Den kostade 550e (ca 5500kr) så får väl er prutat den till 500. Men ska stunta med den och sett fler som stuntat med såna. Var lite småfix och sånt på den men inga problem som jag inte klarar av att bygga men tycker ni den låter värd det?
Gas gas 125:or är bland de bättre, skulle förvåna mig om deras 50 inte är av liknande standard
(Har sett flera som är nöjda med gas gas, Junhager94 hade en 125:a som jag tror han var rätt nöjd med, snygg var den då i alla fall^^)
Fatzy skrev:Gas gas 125:or är bland de bättre, skulle förvåna mig om deras 50 inte är av liknande standard
(Har sett flera som är nöjda med gas gas, Junhager94 hade en 125:a som jag tror han var rätt nöjd med, snygg var den då i alla fall^^)
Fatzy skrev:Gas gas 125:or är bland de bättre, skulle förvåna mig om deras 50 inte är av liknande standard
Jag har en 05:a. De är faktist bra mopeder bara att det finns rätt lite trimm. Är också ganska ovanliga så dom sticker ju ut bland alla derbin och Rieju. Tror du kommer att bli nöjd=). Det är hydraulisk koppling.
Kvalitetsmässigt är det inget problem såvitt jag vet, ägarna brukar vara nöjda med dom! Motorn är varken Derbi eller AM6 heller, Morinitillverkad, därav hydraulkopplingen med Sitter Hebomärken här och där med så man kan ju gissa vilka som varit inblandade när dom byggde ihop motorn