Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
Säljer min moppe nu ta och kolla in denAndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
Drygt där, lite därför jag alltid kollar tanken innan jag kör. Man vill ju inte få soppatorsk, särskilt inte ute på landet med 3 mil ifrån varje mackPK skrev:Var ute med 2 kompisar och körde räzerbil. ingen av oss är 18 än men vi tog en tur ändå då det var fint väder och ingen trafik
iallafall. ingen av oss hade pengar och det var inte mycket bensin kvar, men vi trodde vi skulle klara oss på det som var. vi åkte som sagt iväg i den lilla bilen. vi åkte till ett område utanför stan för att träffa en till. då började det blinka i bilen. vi fattade ju att det var bensinen. vi ringde runt lite och fick tag i 50 kr att tanka med.
vi åkte mot tankstationen. då började det pipa högt som fan i bilen! vi körde vidare lite smått rädda för att vi inte skulle få stop innan macken. vi hann precis
tankade och sen körde vi vidare hemmåt.
slutade som förut att det började pipa och det slutade att vi stannade utan bensin ca 50 meter från hans husputtade och fixade lite mer pengar att tanka i en dunk
sen tankade en kompis över moppen och det slutade att deras bil brann ner men det är en annan historia
PK skrev:Jag har aldrig tabbat mig på mack vad jag vet. (än)
men en kompis tankade moppen i garaget och det rann över helt och under deras bil som stod utanför garaget.
sen vaknade dom på natten av att den bensinen hade fått fyr av en utelampa som gick sönder så hela bilen brann ner
som tur var så var det en renault.
EDIT: hittade denna godingenhttp://nlt.se/startsidan/lidkoping/1.14 ... rd-i-brand
svider, speciellt med dagens sjuka bensinpriserRunkenslider skrev:Det jobbigaste var när jag och en kompis skulle tanka så stoppade jag in kortet och slog in koden, Sen så fråga min kompis mig en fråga om något. Medans vi stod och prata så hade min Pistol börjat spruta ut bensin när den satt fast i hållaren. Jag märkte det efter en halv minut och 200 riksdaler var på marken....
Det har hänt mig en gång ocksåAntonB skrev:Fick bensinstopp ca 200 meter från en mac på väg till skolan, som tur var hade jag en tom 1,5L cola-flaska som jag använt dagen innan till bensin. Så jag gick till macken med flaskan och skulle fylla den. Så stoppade jag i hela munstycket i flaskan och tryckte fullt, inte den smartaste idén xD Fick bensin i hela ansiktet, i munnen och ögonen xD
hahaha låter som en komedi serie ^^TechnoMen skrev:Jag praoade på rejmes i verkstan och så sitter ute i solen och bara chillar så kommer en och tankar han skulle ha 95 men idioten tar i diesel men han körde iväg, nästa dag kommer bilen på en bärningsbil så hade skiten bränt sönder under och motorn helt förstörd.. då kommer Jocke (han jobbar där) och klappar mig på axeln och säger "Nu ska vi jobba Oscar!" med ett jävla smile.. ^^
Lider med dig...Xpressen skrev:Kom nyss hem efter att ha gått med moppen 2km :/
Inte gött någonstans...
Ställ din 250 på ett mindre synligt,ställe sen gå in i macken och köpa en Loka eller Ramlösa som man klunkar upp fort som fan, efter det så lossar du bensinslangen och låter bensinen rinna ner i din tomma falska;)Mura skrev:tankade 250n på macken och då är det alltid lika stressigt för man har inte en chans ifall aina körförbi vid ett sånt tillfälle så tänkte jag inte på att jag ska hälla i olja ochså så jag körde tanken ända upp...
vad gör man?
fick stå och skaka den så bensinen rann ut
Skanör? C-B?Gröngöling skrev:Det hände inte mig och det var inte på mack men det är ju intressant ändå
Min farsas jobbkompis son hade en moppe han skulle tanka, så gjorde han det när motorn var varm och på nåt jävla vänster tog det fyr, och så sprängdes nån gasoltank de hade i garaget, så slutade det med att hela huset brann ner...
BRA JOBBAT! ^^Macko96 skrev:en kompis till mig första gången han tankade själv så tankade han i kylaren!
Låter underbart dedär!Frag0 skrev:jag skulle åka å tanka på närmaste mack, kl var tolv ungefär. så när jag kom där så stanna jag moppen tog fram kortet och skrev in allt, tog slangen i mynningen och började tanka... sen så bara slockna jag, hade presis vart på fest hos ola, när jag vakna hade moppen vält, det låg en stor bensinpöl på marken, det visade sig att den hade fortsatt att tanka för alla pengar på kortet, jag hade tankat för 700 spänn, hela jag var dyngblöt. dock moppens tank var halvfull så jag lyfte moppen och körde hem på det jag hade, efter det fick jag en stor spricka i z kåpan(aerox) jag kommer bara ihåg att jag skrev in koden och att jag vakna upp dyngblöt och pank...