Hej, har kollat runt på ledlys-trådarna men inte hittat någon som har samma problem som jag. Flytta tråden om så behövs, inte säker på vart den ska vara.
Det börja såhär, killen innan mig hade klippt bort blinkerkablar för han inte använde dem, kablarna där har jag koll på. Men broms-ljuset fungerade inte på det förra ljuset. Jag tycket lyktan var ful och köpte en ny. Det blev den här: http://twostroke.se/product.asp?prod...1&attrib1=7564 Det står dock inte vart kablarna från det nya lyset leder på TS's hemsida men antar, att svart är jord, gul positionsljus och röd är bromsljus, rätta mig om jag har fel.
Kablar från mitt batteri är följande: Röd (+), gå framåt till elen där fram, och gulgrön (-) går bakåt till baklyset. Sedan delas det i en sockerbit, där ena är gulgrön och den andra är brun, och sen en gul jord. Jag har testat att sätta den svarta kabeln från baklyset till jorden och sen testat båda alternativen med gul&röda kabeln från baklyset i sockerbiten. Och jag testade den gula kabeln från lyset som jord, och blandade svart&rött vid sockerbiten, men det ända jag får är vanliga ljuset, ganska starkt men håller inte inne nån broms. Om jag har baklysets svarta kabel som gjord blir det som en slags kortslutning det lyser lite när ja gasar men slocknar om jag släpper gasen. Om jag har ex gul på jord så lyser det starkt.
Hoppas någon där ute förstår vad jag menar..
Säg till om det är nåt ni inte förstår.
Tack på förhand. /j0haan