Ja dett var en historia bakom detta hans kompis gjorde regelbrott men han sa att han inte gjorde och då dampa jag för en ny medlemm skall nog inte säga emot crew eller modd?2stroke skrev:Det fanns nog en historia innan detta också, det ser inte direkt oprovocerat ut. Forumet kommer bli bättre om _ALLA_ sköter sig. Hade alla medlemmar varit schyssta, läst reglerna och skött sig så hade det inte behövs några högre uppsatta som får rensa upp, så innan man börjar klaga på dom som hjälper så kan man klaga på dom som förstör.ZX skrev:Denna var den enda jag kunde hitta nu och jag vet att nån hade gjort fel men tycker ändå att crew ska ha bättre föredömme
http://imageshack.us/f/442/tsr.png/
Och jag vill inte starta en stor diskussion om detta skulle bara vilja att crew inte skriver håll käft och sånt
jag vet att det borde vara drygt att hållla på att kolla igenom alla trådar för folk som felpostar
Vill bara göra det här ett bättre forum
Mvh/ ZX
zx skulle du inte dampa om alla klagar 2 gånger i veckan på att du gör ett skit jobb du bara låser klagar på topic då vi fått detta "jobb" av sidskaparna? Tror du vi vill klaga ? Nej men vi hamnar göra de då ingen läser reglerna! Om ni medlemmar och speciellt nya skulle läsa reglerna skulle vi crew inte finnas så tänk efter före ni själva sägrr något?
om vi säger ni skall läsa reglerna och får svaret nej tänker inte göra det så tror du man inte dampar smått? vi gör inte detta för oss själva heller får inte betalt eller något vi är frivilliga som vill hjälpa till att hålla upp sveriges bästa moped forum!
om det inte skulle finnas en ordnong och regler skulle inte forum finnas! Logist?
okej vi är vanliga medlemmar och vi kan också göra fel så ta det inte så hårt! Om du kan allt bättre än oss varför är du inte crew? Att bli crew så är inte att vinna på lotto utan man måste jobba fö de!