Lätt mc - Tråden

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
WRR125
Elmoped

Inlägg av WRR125 »

suzukiwheelier skrev:
fin hoj! dock tycker jag det var onödigt att skriva accepterar inget under 22000kr du skulle nog få mer om du tog bort det eftersom 90% av de som ringer budar nu 22000
Satte dit det för alla gav mig typ 5k eller 12k bud /skambud
Användarens profilbild
suzukiwheelier
Farsans gamla zündapp

Inlägg av suzukiwheelier »

WRR125 skrev:
suzukiwheelier skrev:
fin hoj! dock tycker jag det var onödigt att skriva accepterar inget under 22000kr du skulle nog få mer om du tog bort det eftersom 90% av de som ringer budar nu 22000
Satte dit det för alla gav mig typ 5k eller 12k bud /skambud
hehe okej ;) men bäst är ju att sätta dit ex 26000 om ditt önskebud är t.ex 25000 och skriva ''priset kan diskuteras'' på så sätt får du troligtvis ur dina 25000 och köparen är nöjd och gla för att ha fått ner priset såpass mycke
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Görså :)
GasresarN
Svårstartad skrothög

Inlägg av GasresarN »

Tjenare igen kära TSR!
Ni som har erfarenhet kring Dt125an får gärna kika hit lite! :D
Jag ska nämligen köpa en Dt125R som har gått 2300mil. Kolv bytt vid runt 1600. Den har långt kvar att gå då va? Det är väll inte som mopeder att 2300mil är ganska mycket? Kända fel som man ska kolla efter?
Den har även ett DEP avgassystem, är det skadligt att köra några undra mil? En moped tar ju betydligt mycket mer stryk om man kör trimmat än orginal, är det samma med en 125a eller spelar det ingen roll maskinelt?
Skriv gärna något mer användbart om du kommer på något jag missat! :oops: :D

Tack på förhand!! :)
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR

Inlägg av Macko96 »

GasresarN skrev:Tjenare igen kära TSR!
Jag ska nämligen köpa en Dt125R som har gått 2300mil. Kolv bytt vid runt 1600. Den har långt kvar att gå då va? Det är väll inte som mopeder att 2300mil är ganska mycket? Kända fel som man ska kolla efter?
Den har även ett DEP avgassystem, är det skadligt att köra några undra mil? En moped tar ju betydligt mycket mer stryk om man kör trimmat än orginal, är det samma med en 125a eller spelar det ingen roll maskinelt?

Kolven kan behövas bytas om ca 800 - 1000 mil för att du kör med trimm.
Men om du tänker köpa den så kolla bromsklossarna, stötdämpare, alla lager (hjul, ram, styr och svinglager.)
kolla även alla växlar så inget krånglar. Kör en check på allt igentligen men ovannämda är viktigast.

Men P0d1 kommer med mer svar snart ;)
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
GasresarN
Svårstartad skrothög

Inlägg av GasresarN »

Tackar! Så det är igentligen samma koll som på vilket fordon som hellst? Inget speciellt med DTn?

Haha P0d1 är snäll han! :oops: :D
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

GasresarN skrev:Tjenare igen kära TSR!

Nu kommer jag skriva lite som Macko96 säkerligen redan skrivit (Y)

Man brukar säga att man ska byta kolven efter 1600-1800 mil om hojen är ostrypt men den klarar sig säkert 2000 mil, men man vill ju vara på den säkra sidan och väljer därmed att byta kolven tidigare som inte är en så står utgift egentligen, 500-600 kronor för ett kolvkit.

DTn kommer garanterat rulla 2000 mil till bara om du sköter den, viktigt är att tänka på är att låta den bli varm innan man rullar iväg och busar eller så, låta den stå på tomgången och ge den inte stödgas då och då så den hinner bli varm, rulla någon kilometer eller två i inte allt för höga varvtalar sedan fritt att börja varva ur den.

Kolla drivpaketet, kedjan, ekrarna så de inte är slappa som fan, hjullagerna, framgaffeln så den inte läcker/är allt för mjuk p.g.a. läckage är nog det jag skulle kolla in, samt hur motorn låter, både på tomgång och när man kör, kolla så den drar bra på alla växlar, ingen växel som hoppar eller dylikt.
Även bromsklossarna kan vara värt att slänga en blick på så du inte kommer ner till metallen.

Sök på Google om saker man ska kolla på vid köp av begagnad MC, finns mycket nyttigt att ta till sig överlag.

Tror inte att hojen tar mer skada för man kör med trimsystem egentligen, bara den är bestyckad rätt så är det nog inga problem, nu antar jag mest men när man kör med trimsystem så brukar det vara vanligare att man busar och ligger på mycket högre varvtal bara för effekten är för jävla go där :lol:

GasresarN skrev:Tackar! Så det är igentligen samma koll som på vilket fordon som hellst? Inget speciellt med DTn?

Haha P0d1 är snäll han! :oops: :D
Exakt, är ju viktigt att kolla in fordonet i vilket fall, men DT har väl egentligen inga kända fel i sig, utan är en slitstark maskin som sällan går sönder ifall bestyckningen inte suger dase eller man skulle köra utan olja..

:* :oops:

Annars tycker jag du kan köpa min DT så jag blir av med den och kan köpa en KTM i vår! :D:D:D
GasresarN
Svårstartad skrothög

Inlägg av GasresarN »

Haha där kom den! :D :D
Tackar tackar för all tid du lägger ner här på TSR p0d1! Helt underbart med sånna som du! :) <3
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

GasresarN skrev:Haha där kom den! :D :D
Tackar tackar för all tid du lägger ner här på TSR p0d1! Helt underbart med sånna som du! :) <3
Hahah ;)
Ingen fara, bara roligt att kunna hjälpa till! ;D <3

Du har inget emot att länka DTn du kollar på?

En sak jag kom på är att kolla vid bakskärmen typ precis bakom sadeln, skulle plasten vara vit där, ungefär där det finns två skruvhål så är det tecken på att han har stegrat och dragit över, då kan kopplingen vara sliten och bli en utgift i framtiden.
Användarens profilbild
Macko96

Inlägg av Macko96 »

missade visst drivpaketet! Men provkör och se om den passar! Du kan fråga mig om det är något om den. Vad som helst. Även mek ;)
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Grymt sugen på att skaffa 125:a, dock så är mina föräldrar i stort sett raka motsatten :(
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Fatzy skrev:Grymt sugen på att skaffa 125:a, dock så är mina föräldrar i stort sett raka motsatten :(
Bara att lista fördelar med det, viktigaste är väl att lyfta fram att du inte behöver oroa dig för polisen och få uppskjutet lämp eller dylikt för ha en trimmad moped och sådant som trimmad moped medför.
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

p0d1 skrev:
Fatzy skrev:Grymt sugen på att skaffa 125:a, dock så är mina föräldrar i stort sett raka motsatten :(
Bara att lista fördelar med det, viktigaste är väl att lyfta fram att du inte behöver oroa dig för polisen och få uppskjutet lämp eller dylikt för ha en trimmad moped och sådant som trimmad moped medför.
Har inte moped heller, mina föräldrar tycker att det är onödigt då jag bor typ mitt i stan, när till skola osv.
Men grejen är den att bara för att jag bor i stan så måste jag hålla mig i stan, någon gång kanske jag vill ut en bit till någon kompis som bor i skogen och då är ju 125:a perfekt. Sedan att köra runt till badplatser och dylikt på sommaren, har nära ganska nära till en (3.3 km) dit jag vi far nästan varje dag på sommaren, är ganska drygt att cykla, speciellt då sista kilometern är ganska brant uppförsbacke (grus/lera och gropig). Men den börjar vi nästan bli less på och då vill man ju någon annan stans..
Sedan på vintern så har jag ju hockey (3km till arenan), borde väll gå att köra dit också? Det är längs E4:an genom stan så den brukar ju vara uppkörd så man ser asfalten. Kylan som borde vara problemet isåfall...
Mamma har jag redan övertalat, pappa som är den svåra, och det är han som måste stå för den största kostnaden..
Hoppas att jag lyckas med det så jag hinner ta kortet nästa sommar (fyller i vinter)

Oj, det blev en p0d1 uppsats :P
(eller nästan iallafall :roll: )
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Fatzy skrev: Har inte moped heller, mina föräldrar tycker att det är onödigt då jag bor typ mitt i stan, när till skola osv.
Men grejen är den att bara för att jag bor i stan så måste jag hålla mig i stan, någon gång kanske jag vill ut en bit till någon kompis som bor i skogen och då är ju 125:a perfekt. Sedan att köra runt till badplatser och dylikt på sommaren, har nära ganska nära till en (3.3 km) dit jag vi far nästan varje dag på sommaren, är ganska drygt att cykla, speciellt då sista kilometern är ganska brant uppförsbacke (grus/lera och gropig). Men den börjar vi nästan bli less på och då vill man ju någon annan stans..
Sedan på vintern så har jag ju hockey (3km till arenan), borde väll gå att köra dit också? Det är längs E4:an genom stan så den brukar ju vara uppkörd så man ser asfalten. Kylan som borde vara problemet isåfall...
Mamma har jag redan övertalat, pappa som är den svåra, och det är han som måste stå för den största kostnaden..
Hoppas att jag lyckas med det så jag hinner ta kortet nästa sommar (fyller i vinter)

Dåligt argument ifrån dom, säg som det är..
Att du vill ha en 125a för att kunna följa med kompisarna, inte alltid det finns möjlighet att de kan/orkar skjutsa en, du vill få ta eget ansvar i trafiken, få körvana både till B-kortet och A-kortet kanske, du vill kunna åka och möta upp en kompis någonstans utanför staden osv.

Dock det där med att åka hoj på vintern vetefan.. Finns ju de som åker MC åter runt(bokstavligen), fattar inte hur de vågar, hur de kan liksom.. Inte alltid det är plogat eller saltat liksom.. :S
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

p0d1 skrev:
Fatzy skrev: Har inte moped heller, mina föräldrar tycker att det är onödigt då jag bor typ mitt i stan, när till skola osv.

Att du vill ha en 125a för att kunna följa med kompisarna, inte alltid det finns möjlighet att de kan/orkar skjutsa en, du vill få ta eget ansvar i trafiken, få körvana både till B-kortet och A-kortet kanske, du vill kunna åka och möta upp en kompis någonstans utanför staden osv.

Dock det där med att åka hoj på vintern vetefan.. Finns ju de som åker MC åter runt(bokstavligen), fattar inte hur de vågar, hur de kan liksom.. Inte alltid det är plogat eller saltat liksom.. :S
Argumenten du skrev håller jag verkligen med om! Sen att det är kul att köra borde väl funka som ett argument också? :)

Men jag förstår trots allt dom som kör året runt (Sure det blir jävligt kallt också) för med riktigt bra dubbdäck eller isdäck så har du grymt grepp för det mesta oavsett hur plogat/saltat det är men det skulle jag dock kanske inte vilja göra på en 125a eftersom dom flesta brukar ha touringhojar som väger sisådär 200kg om inte mer och en 125a väger strax över 100-120 ungefär och då trycks du inte ner lika mycket på vägen och så har ju en 125a smalare däck ofta iaf jämfört med en tung hoj :)
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Mattyyy skrev: Argumenten du skrev håller jag verkligen med om! Sen att det är kul att köra borde väl funka som ett argument också? :)

Men jag förstår trots allt dom som kör året runt (Sure det blir jävligt kallt också) för med riktigt bra dubbdäck eller isdäck så har du grymt grepp för det mesta oavsett hur plogat/saltat det är men det skulle jag dock kanske inte vilja göra på en 125a eftersom dom flesta brukar ha touringhojar som väger sisådär 200kg om inte mer och en 125a väger strax över 100-120 ungefär och då trycks du inte ner lika mycket på vägen och så har ju en 125a smalare däck ofta iaf jämfört med en tung hoj :)
Det glömde jag tillägga..
Ska inte påstå att jag är så himla populär, massa kompisar jag är med hela tiden eller hobbies, men när jag skaffade 125a så hade jag möjligheten till att träffa främlingar, i min ålder med samma intresse, var varit en intressant upplevelse då alla har varit så olika, genom 125an har jag fått två nya kompisar, som står mig rätt nära som jag har daglig kontakt med och spår nya planer för 2013 när vi får bil och större hojar.

Samt har jag fått en ny hobby, motorcykel, både motorcyklar överlag och att köra mc, att bara busa runt, hoppa över rondeller, 'fartgupp' eller så är förbaskat roligt(man får välja sina platser..), så från den aspekten har det varit något positivt i mitt liv, att verkligen hitta något jag älskar att göra, har fortfarande ett intresse för att datorer, men MC är så mycket större och man får möjlighet att träffa andra personer också.

WoT och ganska meningslöst inlägg kanske, men men :D
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

[spoiler]
Mattyyy skrev:
p0d1 skrev:

Argumenten du skrev håller jag verkligen med om! Sen att det är kul att köra borde väl funka som ett argument också? :)

[/spoiler]

Om jag tar 125:a får jag ju även erfarenhet i trafiken, vilket kommer att hjälpa mig med B-körkort som p0d1 sa. Sedan teorin borde ju nästan vara samma på A1- och B-körkort eftersom man kör ju på samma vägar med samma hastighet (oftast). Så den enda klara skillnaden jag kan se borde ju vara fordonet?

Sedan det där med att köra på vintern, jag måste nu cykla upp de där 3km det är till arenan ( varav sista halvan är uppför :| ) och så har det varit nu i 2-3 år sedan vi kunde ha sakerna där uppe.. Sjukt jobbigt i snöstorm och -20, var tvungen att kisa för att inte bli blind av snöflingorna samtidigt som man såg typ 2 meter framför däcket.. Skillnaden då med 125:a är ju att jag slipper trampa och jag har skydd för ögonen (antingen googles eller inbyggt på hjälmen) samt att jag slipper trampa som en sårad i motvind. Sedan behöver jag ju inte ligga på topfart, räcker ju med 50-60km/h då, bättre att jag far i god tid så jag inte stressar och kör omkull. :)
Det är två rondeller på vägen annars är det typ bara raksträcka, så det är ju knappt någon kurva som jag riskerar att falla i, bara rondellerna som skulle kunna vara ett problem.
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

va tycker ni om http://www.marknaden.ax/object.con?id=103541 är den värld det?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

ja husqvarna gör bra grejor och prisvärda grejor :)
min kusin har en husqvarna 450 SMR och han är nöjd
Quattro lyfe
Användarens profilbild
Macko96

Inlägg av Macko96 »

nå... när ställer ni av era hojar? jag börjar tycka att det är lite kyligt om fingrarna nu när det är under 10°
Användarens profilbild
rrxen
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrxen »

Macko96 skrev:nå... när ställer ni av era hojar? jag börjar tycka att det är lite kyligt om fingrarna nu när det är under 10°
Min är inte avställd än men ska göras snart! Tog faktiskt en tur med den idag, första fina dagen på länge! :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Macko96 skrev:nå... när ställer ni av era hojar? jag börjar tycka att det är lite kyligt om fingrarna nu när det är under 10°
Jag kommer inte ställa av hojen under vintern för kostar ju inget att ha den påställd (i princip) men jag åker mindre och mindre nu för satan vad kallt det var idag när jag åkte det var ca 4 grader ute och jag pinnade på till ca 100 och då frös jag nått fruktansvärt om näsan och händerna men annars så svettades jag nästan med mc-stället på mig för det ska ju klara ner till 30 minus och det var varmt idag iaf:)
Användarens profilbild
Macko96

Inlägg av Macko96 »

men hur går det med kortet mattyyy? själv så kommer jag inte heller ställa av men sluta köra ;)

Till P0d1: vet du vart man kan köpa bra bromsklossar fram och bak till min hoj?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Macko96 skrev:men hur går det med kortet mattyyy? själv så kommer jag inte heller ställa av men sluta köra ;)

Blir att göra uppkörningen i vår så fort som möjligt :) Nu går det knappt att få nån tid och dessutom så varnade körskoleläraren att gör man så här sent så blir msn lätt okoncentrerad pga kylan , stor chans för regn och andra orsaker till att det blir halt är ocksåett minus :) Kan ju köra hoj där jag bor ändå :)
Användarens profilbild
Macko96

Inlägg av Macko96 »

Mattyyy skrev:
Macko96 skrev:men hur går det med kortet mattyyy? själv så kommer jag inte heller ställa av men sluta köra ;)

Blir att göra uppkörningen i vår så fort som möjligt :) Nu går det knappt att få nån tid och dessutom så varnade körskoleläraren att gör man så här sent så blir msn lätt okoncentrerad pga kylan , stor chans för regn och andra orsaker till att det blir halt är ocksåett minus :) Kan ju köra hoj där jag bor ändå :)
åk inte fast bara! och skada dig inte! du får inte ut nåt om du gör det!

http://www.sporthoj.com/forum/showthrea ... oj%E5kning

läs den! mycket otrevlig läsning så gasa lugnt!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Macko96 skrev:
Mattyyy skrev:

åk inte fast bara! och skada dig inte! du får inte ut nåt om du gör det!

http://www.sporthoj.com/forum/showthrea ... oj%E5kning

läs den! mycket otrevlig läsning så gasa lugnt!
Åka fast är jag inte direkt orolig över eftersom jag har aldrig sett en snut där jag bor och jag har bott här i hela mitt liv. Fördelen med landet vet du ;) Skada kan jag inte lova haha men det gör jag nog inte.

Jag har läst den för länge sen och gjorde faktist en tråd här på tsr om det och en annan historia från sh! :)
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

När frosten kommer, var ute och körde i lördags, 13 grader, frös bara om fötterna, stövlarna suger, dock dubbla långkalsonger och e hjälmluva, samt hoodie över skinnstället, fördelen nu är att det inte är lika mycket idioter som är ute och går (a)

Angående bromsklossar så rekommenderar folk att man köper originaö eftersom de är bäst.
men har nog ett par länkar på datorn hemma som jag kan posta senare, pp jobbet nu.

http://www.motorcycleproducts.co.uk/cat ... 8b8a5cf8db
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/pi-B ... -4822.aspx
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

vad är en ktm exc 125cc -06 15tkm värd
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

saile96 skrev:vad är en ktm exc 125cc -06 15tkm värd
Helt omöjligt att värdera utan bilder för det kan vara en krockad hoj med sne framgaffel eller en i toppskick utan några skavanker alls och så kan den dessutom vara extra utrustad med andra fälgar , dämpare etc så fixa en bild och lite info så skulle det bli lättare :)

Tog en tur idag med Gasgasen och satan vad kallt om händerna det var med vanliga crosshandskar och näsan var sjukt kallt om näsan med crosshjälm och brillor så funderar starkt på att köpa touringhandskar som man kan ha när det är kallt men nån som har tips på några bra såna? :)
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Mattyyy skrev:
saile96 skrev:vad är en ktm exc 125cc -06 15tkm värd
Helt omöjligt att värdera utan bilder för det kan vara en krockad hoj med sne framgaffel eller en i toppskick utan några skavanker alls och så kan den dessutom vara extra utrustad med andra fälgar , dämpare etc så fixa en bild och lite info så skulle det bli lättare :)

Tog en tur idag med Gasgasen och satan vad kallt om händerna det var med vanliga crosshandskar och näsan var sjukt kallt om näsan med crosshjälm och brillor så funderar starkt på att köpa touringhandskar som man kan ha när det är kallt men nån som har tips på några bra såna? :)

den är i toppskick och trimmrör

den är i total toppskick och är utrustad me trimmrör
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Mattyyy skrev: Tog en tur idag med Gasgasen och satan vad kallt om händerna det var med vanliga crosshandskar och näsan var sjukt kallt om näsan med crosshjälm och brillor så funderar starkt på att köpa touringhandskar som man kan ha när det är kallt men nån som har tips på några bra såna? :)
Förstår inte hur man vågar köra med crosshandskar egentligen om man drar omkull.. De har väl inte så mycket skydd? ;ö
Har också gjort det, men efter sett ett par bilder ifrån en kille som klotade i 90 km/h med vanliga Fox-handskar på asfalt så never again!

Näsan = Skaffa hjälmluva, köpte mig en på biltema, öppet för ögonen och runt om, man kan täcka näsan eller ej beroedne på hur långt man drar upp den, minskar även draget emot halsen, samt håller hjälmen fräschare ifall man åker längre turer som tar på en eller tex offroad(svett).

Handskar = Satsa på ett par handskar som fungerar på sommaren istället för vinter handskar då vinterhandskar oftast är tjockare, man har sämre känsla och känner sig allmänt stel.
Sen så skaffa handtagsskydd, tar bort så stor del utav vinden att bara de gör underverk! ;)
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Mattyyy skrev:Tog en tur idag med Gasgasen och satan vad kallt om händerna det var med vanliga crosshandskar och näsan var sjukt kallt om näsan med crosshjälm och brillor så funderar starkt på att köpa touringhandskar som man kan ha när det är kallt men nån som har tips på några bra såna? :)
Köpte mina på Lidl, funkar prima.

Och köp en balaklava, underbart varmt.

http://www.24mx.se/mc/p/balaclava-chill ... uvor/k257/
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Jag har redan ett gäng hjälmhuvor och sånt! :) Frågan var ju handskar!

p0d1 : Jo jag vet vad som händer om man klotar med crosshandskar. Gjorde det ju själv i 70 men då ramlade jag ju ändå "perfekt" i fosterställning och gled på ryggen bara men det lilla jag hade händerna i backen gjorde ju så att jag skrapade upp händerna och handskarna :( Men idag körde jag "bara" på byn i max 70km/h och snittfart på ca 50km/h så då var det rätt lugnt ändå :)

Men då ska jag skaffa ett par handskydd! :) Är ju dessutom rätt snyggt och bra om man skulle klota när man kör bakhjul :)
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

mattyyyy va tror du en ktm exc 125 me trimmrör -06 3 uppsättningar kåpor och alla orginaldeler är värd?

edit allt är i toppskick http://www.marknaden.ax/object.con?id=104385
avverkade fordon:
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

saile96 skrev:mattyyyy va tror du en ktm exc 125 me trimmrör -06 3 uppsättningar kåpor och alla orginaldeler är värd?

edit allt är i toppskick
Snacka om kåt efter svar då.

Upp med bilder, fram med lite information, att den är i toppskick säger inte ett skit.
Hur många mil/timmar, kolvbyte, motorrenoverignar, däck, gatkörd, bana, motion osvosvo?
Skriv svar