Jag vet inte vad det kan vara så jag behöver hjälp!!

HJÄLP!!
MVH // Tom
102mm munstycke låter liiiiiiiiittttttteeee väl stortTom_rrx skrev:Tjooo, Jag har nyligen köpt ett nytt trimm rör ( turbokit underligande vet inte vad det heter) på min rrx och det blödrar som f*n när man ska varva upp den på 1an, det går helt enkelt inte samma sak på neutralen p.g.a blödret.Har 102 mm munstycke på och undrar om jag behöver större för att det ska gå att varva upp den till max på Neutralen eller 1an. 2an och uppåt är det inga problem med.
Jag vet inte vad det kan vara så jag behöver hjälp!!tycker det är så konstigt att det skulle vara munstyket när den kan varva ur utan att blödra på 2an och uppåt ?
HJÄLP!!
MVH // Tom
Nej och jag tror inte han har någon som helst idé att börja med det. Han borde bli bannad on popular demand. Inb4 FUCKOS lame kommentar.bensinskalle skrev:har du svarat seriöst på någon fråga en enda gång här på forumet?FUCKOS skrev:Ta bort munstycket helt, och även luftfiltret. Då får den hur mycket bensin som möjligt och hur mycket luft som möjligt = HYPER!
DÄR sa du ngt som lät vettigt...kolla det!bensinskalle skrev:tjabba kan inte på rak arm säga felet men var sitter nålen nu?
Har du kollat så att inte flottören kärvar för då kan den ha svårt att hänga med när du varvar upp den fort.....
När motorn får lite mycke bensin brukar den bli slö ( blir så för mej iaf xP ), men de verkar ju inte vara problemet....
Moddad skrev:bensinskalle skrev:men gör det på din och lägg ut film på youtube och visa att du har fel.FUCKOS skrev:Ta bort munstycket helt, och även luftfiltret. Då får den hur mycket bensin som möjligt och hur mycket luft som möjligt = HYPER!
ne juste ja du hadde ju ingen moppe