Och jag tänkte fråga om ni tycker det är värt det, vilken är bäst? Tacksam för svar!

Håller helt med, tycker inte alls cateye-lyktan passar på limited edition. Tycker att du ska behålla din drd proKaukula skrev:Det är beroende på skick och vad man själv tycker.
Men jag personligen tror inte det är värt, DRD Pro har ju bättre ram och dämpning, elstart, fatbar orginal, och enligt mig snyggare.
håler med till hundra procent!AntonB skrev:Håller helt med, tycker inte alls cateye-lyktan passar på limited edition. Tycker att du ska behålla din drd proKaukula skrev:Det är beroende på skick och vad man själv tycker.
Men jag personligen tror inte det är värt, DRD Pro har ju bättre ram och dämpning, elstart, fatbar orginal, och enligt mig snyggare.
vet inte om ja håller med om köregenskaperna, limited e sega som fan orginal å man sitter som en jävla potatis när man kör :/Stensviik skrev:vill bara va säga ja tkr om limied edition , grymt snygg moppe har själv haft en , den har förstärkt ram , dubbla skivbromsar fram vilket gör att den har en jävla frambroms, upside-down dämpare vilket e mkt snyggare vet dock inte om pro har de ? , och dom e grmyt goa att köra