Drd pro eller limited edition??

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Rasmus.boman
Elmoped

Drd pro eller limited edition??

Inlägg av Rasmus.boman »

Tjena, ska kanske byta min drd PRO 09 mot en drd limited edition 08 i veckan.
Och jag tänkte fråga om ni tycker det är värt det, vilken är bäst? Tacksam för svar! :) [/i]
Användarens profilbild
Kaukula
Elmoped

Inlägg av Kaukula »

Det är beroende på skick och vad man själv tycker.
Men jag personligen tror inte det är värt, DRD Pro har ju bättre ram och dämpning, elstart, fatbar orginal, och enligt mig snyggare.
Användarens profilbild
AntonB
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av AntonB »

Kaukula skrev:Det är beroende på skick och vad man själv tycker.
Men jag personligen tror inte det är värt, DRD Pro har ju bättre ram och dämpning, elstart, fatbar orginal, och enligt mig snyggare.
Håller helt med, tycker inte alls cateye-lyktan passar på limited edition. Tycker att du ska behålla din drd pro :D
Rieju SMX Projekt! Släng gärna en kommentar :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 490#578490
Bild
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

AntonB skrev:
Kaukula skrev:Det är beroende på skick och vad man själv tycker.
Håller helt med, tycker inte alls cateye-lyktan passar på limited edition. Tycker att du ska behålla din drd pro :D
håler med till hundra procent!
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Användarens profilbild
Stensviik
Elmoped

Inlägg av Stensviik »

vill bara va säga ja tkr om limied edition , grymt snygg moppe har själv haft en , den har förstärkt ram , dubbla skivbromsar fram vilket gör att den har en jävla frambroms, upside-down dämpare vilket e mkt snyggare vet dock inte om pro har de ? , och dom e grmyt goa att köra :)
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DerbiKoffe »

Stensviik skrev:vill bara va säga ja tkr om limied edition , grymt snygg moppe har själv haft en , den har förstärkt ram , dubbla skivbromsar fram vilket gör att den har en jävla frambroms, upside-down dämpare vilket e mkt snyggare vet dock inte om pro har de ? , och dom e grmyt goa att köra :)
vet inte om ja håller med om köregenskaperna, limited e sega som fan orginal å man sitter som en jävla potatis när man kör :/
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
Användarens profilbild
KOLVBulten
Svårstartad skrothög

Inlägg av KOLVBulten »

Jag tycker du inte ska byta, DrD Pro e mycket bättre och snyggare, har en själv
Bild
Skriv svar