för mycket eller för lite bensin. är den trimmad på något sätt ? urpluggad ?hambin skrev:tjena, min moppe (peugeot xps -04) har ingen tomgång den bara tvärdör, sen så när jag gasar fullt så blir de som om de inte ger nåt , precis som när bensinen tar slut, alltså känns de som att den inte får nån bensin när ja gasar fullt, sen så rasslar de som f*n om motorn, kanske lite dåligt skrivet men hoppas ni förstår
Köp munstyckessats och testa.. men om han INTE får tillräckligt med bensin, byt upp. får den för MYCKET bensin, byt nerhambin skrev:ingenting, ända jag gjort är o drevat, men som sagt är ja väldigt dålig på moppar så , ifall ja ska byta munstycke, ska jag byta upp eller ner?
okej , ska testa dezamme skrev:Köp munstyckessats och testa.. men om han INTE får tillräckligt med bensin, byt upp. får den för MYCKET bensin, byt nerhambin skrev:ingenting, ända jag gjort är o drevat, men som sagt är ja väldigt dålig på moppar så , ifall ja ska byta munstycke, ska jag byta upp eller ner?
chifen skrev:Testa att göra ren förgasaren samt filtret i tanken. Låter som det slammat igen eller något såntBörja där. Du ska inte behöva byta munstycke för omdrevning, låter som den behöver en rengöring bara