Beror ju helt på vad du ska använda datorn till, i7:an klarar ju mer krävande program och spel. 8 gb inernminne räcker ganska långt.
Men om du kör mkt krävande program och spel ta i7 och 16gb internminne
jag ska ha den till en del editering. inge spel elr nått! typ final cut och logic från apple hänger jag på och är så sjukt less på min nuvarande macbook pro från 05. PC är helt klart en topp dator för spel men apple i min åsikt ett större utbud av editering och musik inspelning.
så typ i7 men 8 gig intern? tror att det är en bra kompromis?
förresten, vad är viktigast internminne elr procesorn?
YAMAHA <3 DT50 R!
söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt!
Maxlengdell skrev:jag ska ha den till en del editering. inge spel elr nått! typ final cut och logic från apple hänger jag på och är så sjukt less på min nuvarande macbook pro från 05. PC är helt klart en topp dator för spel men apple i min åsikt ett större utbud av editering och musik inspelning.
kör på i7 och 8 gig minne så har du en lite framtidssäkrare dator
Maxlengdell skrev:jag ska ha den till en del editering. inge spel elr nått! typ final cut och logic från apple hänger jag på och är så sjukt less på min nuvarande macbook pro från 05. PC är helt klart en topp dator för spel men apple i min åsikt ett större utbud av editering och musik inspelning.
Lika viktigt, med för lite ram kmr datorn hänga sig med för mkt program igång.
Med dålig processor kmr det hängda sig när du använder för krävande program.
Men kör på i7 och 8gb
Lika viktigt, med för lite ram kmr datorn hänga sig med för mkt program igång.
Med dålig processor kmr det hängda sig när du använder för krävande program.
Men kör på i7 och 8gb
10 + år med PC. Bytte till Mac för kanske 5 år sen, ångrar det aldrig.
Låt folk köpa vad de vill. Han frågade vilken iMac, inte åsikter om PC eller Mac, båda är bra på olika sätt.
Mac sån skit hahahaha, gjorde allt för att bli av med min mac jag hade sån skrot hängde sig bara och laggade så gjorde mig av med skiten genom att kasta ut den genom fönstret