Biltemamaskinen är på 130W. Om grejer köpta på biltema går sönder brukar det vara enkelt att få en ny på garanti.
DX-maskinen är på 12W - notera, 12, inte 120, alltså ungefär 9% av biltemamaskinen. För att få nått på garanti kan man behöva skicka tillbaka grejerna till Hongkong, och enbart returfrakten kostar sannolikt mer än maskinen. Att det säkert tar en månad är ju en spik till i kistan.
Leveranstid från DX: Minst en vecka, snarare tre veckor dom gånger jag handlat där. Leveranstid från Biltema: ja, hur lång tid tar det att gå in i butiken, plocka upp en och gå till kassan?
Dom kostar ungefär lika mycket.
Varför i hela halva helvete överväger man ens DX-maskinen?!
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Erik_ skrev:Biltemamaskinen är på 130W. Om grejer köpta på biltema går sönder brukar det vara enkelt att få en ny på garanti.
DX-maskinen är på 12W - notera, 12, inte 120, alltså ungefär 9% av biltemamaskinen. För att få nått på garanti kan man behöva skicka tillbaka grejerna till Hongkong, och enbart returfrakten kostar sannolikt mer än maskinen. Att det säkert tar en månad är ju en spik till i kistan.
Leveranstid från DX: Minst en vecka, snarare tre veckor dom gånger jag handlat där. Leveranstid från Biltema: ja, hur lång tid tar det att gå in i butiken, plocka upp en och gå till kassan?
Dom kostar ungefär lika mycket.
Varför i hela halva helvete överväger man ens DX-maskinen?!
jag beställer maskinen samtidigt som lite annat, för lång att åka till biltema för det