Tja!
Jo det va ju så att jag slutade skolan tidigt och tänkte åka moppe med mina kompisar bara runt lite här o var.
När jag låg före alla andra så såg jag en kompis vid rondellen och tänkte ligga i samma takt som honom och vänta in mina andra kompisar,
När min kompis drog om mig så gasade jag på och körde om honom och framför mig var det en cabriolet Renault eller Peugeot som körde framför mig och jag tänkte att jag kör om honom och väntar på kompisen hemma hos honom men när jag skulle köra om på vänsterfilen blockade han mig och jag tänkte "äsch kör väl om på höger sidan(vägrenen)" men där blockade han mig rejält så höll jag på åka ner i diket men lyckas klara mig undan för jag panik bromsade, han tutade åt mig och jag tutade tillbaka körde km honom och kollade på honom som "Vafan är det med dig? "
Men när jag körde om honom så såg jag att han blocks min kompis också men plötsligt började jaga mig i 2-3 km men vid en kurva som jag skulle svänga in så hade jag väjningsplikt mot en bil som skulle åt samma håll som jag.
Så fort bilen hade svängt gasade jag på medans den bilen som jagade mig bara svängde in i kurvan i högfart sen såg jag en cykel väg och svängde in där så han inte kunde jaga mig men han jaga mig en bit men gav upp..
Får en person bil göra så?
Jag gjorde ingenting än att ligga bakom honom på ett bra avstånd.
Förlåt om det är mycket o läsa men hoppas ni förstår.
Hänsynslösa bilister..