Den 10:e september 2008 åkte jag dit på grund av civilare. Jag förlorade trim för nämre 6000 kronor där och tappade lusten helt när poliserna förstörde mopeden totalt. Allt var skabbigt och det var repor här och där och vissa delar hade gått sönder mer. Blev bara så ledsen. Så mitt mål blir nu helt enkelt bara att göra den fin, sen använda den som bruksmoppe. Har ju riejun för att bygga motorjobb på. Lägger upp lite bilder i alla fall på hur den var när den enligt mig var som snyggast.
Låt bli att skriva massa skit. Kritik kan jag ta, men fan inte massa skit om varför jag dekalstrippade den! Jag gjorde det för att dekalerna var dåligt skick och när jag tagit av dom insåg jag att den blev fin utan!
Fakta om den:
Har börjat göra klart den nu.
Ska även fixa:
Ny kylarvinge
Omlackering av Fälgar
Uppfräschning av gianellit (Sen köpa nytt rör)
Få bort all rost och annat skit!
Byta vev samt lager
Utseende:
Polerad Sving
Polerad Bromspedal
Polerad Växelpet
Polerade Styrfäste till fatbar
Polerat stöd
Lackad undertail
Lackad svänghjulskåpa
Lackade dämparskydd
Lackat bromsskydd
Omlackad framskärm
Köpstyling:
Fatbar
Däckpenna
Yz Platta
Setup:
Metrakit Sp 72.6 cc
Giannelli
13/53
Hebo air filter
Pro race lammeller (Blästrade mellanskivor)
Original fjädrar (spända)
21 mm Delló
24 mm Barikit Short neck
Malossi VL15






Nya bilder!
Väntar på cylindern och cdin är inte inkopplad.

New Pictures.


Bjuder på den

Har bara en kass film på den när det var 50 cc på. Dålig kamera och dåligt ljud. (Filmen ni ser under, den om kopplingen var till Pallo217 för att han skulle höra vad som var felet på varför kopplingen slirade som fan. Felet var att pr fjädrarna var för mjuka.)
http://vimeo.com/1647127
Mvh.