för jag har ju en naraku sport koppling med röda fjädrar ska jag behöva sätta-ReM- skrev:Har du originalkopplingen är det lätt att hitta. Finns på twostroke.se till exempel. Köp ett par styvare fjädrar, du hittar info om detta på hemsidan.
Fjädrarna gör alltså att kopplingen släpper efter vid ett högre varvtal, alltså då motorn har mer ork att driva framåt. Det är där du finner nyckeln till en snabbare acceleration vid starten. Om du inte redan visste det förstås ^^
Sättet du svarade på gav intryck till att vara väldigt otrevligt. Hur tänkte du jag skulle veta vad för koppling du har i din moppe egentligen? Det är mer än lovligt idiotiskt av somliga att be om hjälp och sedan avvisa de som faktiskt svarar.tompaaaan skrev:för jag har ju en naraku sport koppling med röda fjädrar ska jag behöva sätta-ReM- skrev:Har du originalkopplingen är det lätt att hitta. Finns på twostroke.se till exempel. Köp ett par styvare fjädrar, du hittar info om detta på hemsidan.
Fjädrarna gör alltså att kopplingen släpper efter vid ett högre varvtal, alltså då motorn har mer ork att driva framåt. Det är där du finner nyckeln till en snabbare acceleration vid starten. Om du inte redan visste det förstås ^^
ännu hårdare fjädrar ?
Närå, jag menade bara att jag glömde säga vad det var för koppling och vad för fjädrar-ReM- skrev:Sättet du svarade på gav intryck till att vara väldigt otrevligt. Hur tänkte du jag skulle veta vad för koppling du har i din moppe egentligen? Det är mer än lovligt idiotiskt av somliga att be om hjälp och sedan avvisa de som faktiskt svarar.tompaaaan skrev:för jag har ju en naraku sport koppling med röda fjädrar ska jag behöva sätta-ReM- skrev:Har du originalkopplingen är det lätt att hitta. Finns på twostroke.se till exempel. Köp ett par styvare fjädrar, du hittar info om detta på hemsidan.
ännu hårdare fjädrar ?
Var det oavsiktligt att låta otrevlig ber jag om ursäkt.