EDIT: Såg nu att du skrev liggande o de va stående AC :/
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
nAn, läs lite ........... Det står SÄLJER ENDAST RESERVDELAR till den cylindern, inte SJÄLVA cylindern.... Tror faktiskt inte att han skrivit här om den nu fanns på TS
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Jag kan leta cylinder till dig Mrmako, men ska du ha en Stage6 sport PRO 50cc eller 70cc?
Mrmako skrev:Jag ska ha 70cc. Men är det någon som kör med sport PRO mk2 till original vev?
Beror mycket på vilket rör du har om veven håller eller ej.
Även om mk2 cylindern är rätt så vass så vill den nog inte varva mer än dryga 10000 med ett zx och det ska väl orginalveven palla för.
Men varför inte en s6 streetrace? 1099kr på cykelkraft.
Tänkte köra men pro replica!
Aa streetrace är också ett alternativ, men ville ha en lite
Värre cylinder
jag länkade sport pro cylindern till dig? o_O
Jag tror inte gamla sport pro cylindern är vassare än sreetrace, skiljer inte mycket i så fall.
Jag har haft den gamla, visserligen ett par år sen så någon direkt jämförelse kan jag inte göra men acctider, toppfart och inställningar (förgasare/variator) är ganska lika så skillnaden är knappt märkbar.
Kan bara säga att streetracen går riktigt bra, har brett register och tappar inte ork fast man övervarvar den (har kört den med c-16) så den skulle jag satsa på. Särskilt med tanke på priset.