vf ska han ha mindre ? :S den är bra fall han vill ha topp byt till mindre fall du vill ha mer bottendrag, sen till sp röret skule en pr race passat bättre, annars kör på värre rörollebolle15 skrev:byt till mindre förgasare
han skrev ju att han tyckte att den drog så jävla mycket bensindavid96 skrev:vf ska han ha mindre ? :S den är bra fall han vill ha topp byt till mindre fall du vill ha mer bottendrag, sen till sp röret skule en pr race passat bättre, annars kör på värre rörollebolle15 skrev:byt till mindre förgasaresen glöm inte ett par reedsgör rätt mycket, även ny tändning vore bra
sen är inte setup tråden obligatorisk fortfarande ?
Vill du ha ett rör som går riktigt bra med Mhr80 så kan du köpa mitt r3, kört med det på samma cylinder och även testat ett sp blev bra skillnad med yasunit.philiplilläng skrev:funderar på att köpa leovince v6, mk thrower eller gannelli 2t rör? vilket rör tror ni är bäst? jag tycker nästan att gannelli 2t är lite vassare. sen vad tror ni den kommer gå i?
Skitsnack, min drar knappa litern/milen en effektrörare ligger på typ 0,7. Så bygg en avstämd boostbottle, byt ner till 21mm, bra gnista och bestycka rätt så ligger du inte långt över en effektrörsmoppe.philiplilläng skrev:jag skrev tidigare att jag vill byta till orginal för det drar så jävla mycket bensin med 80cc :/