Gav "motorbutiken" en liten utskällning precis.. Surfade på lite sidor som säljer billiga mopeder men detta tror jag är det värsta jag sett på länge. Nåväl.. här kommer mitt mail ..kan vara klart att jag kanske slant iväg lite för mycket ibland men men klockan är nästan 03:00 och så skriver de sånnahär sanslöst ...meningslösa saker..
- 1 det låter italienskt fast hela rasslet är kinatilverkat , om det ändå är producerat i italien är det gjort av delar direktimporterade från barnfabriker i kina eller dylikt..
- 2 Skall Vivarelli påminna om "minarelli"? , Motori Minarelli som gör de antagligne bästa motorerna till mopeder som finns för tillfället? nåväl.. vilseledande reklam..sure indeed!
Men det jag skrattade mest av är förmodligen
"Lämplig för er som deltar i dom nu så populära mopedracen på banor, på grund av lättheten att öka effekten."
*HOST* alltså..ursäkta med visst det går säker att öka effekten 20% genom att strypa av mopeden men.. "mopedrace på banor?"
inte tror ni att man kör runt med kinapuffarr som det inte finns en enda trimmdel till på banor? Då snackar vi om 70cc+ med 20Hk+ med rätt set-up och inställning!
sen förutom det, vad vill ni påstå med det? att man skall låta tonåringar trimma sina mopeder?.. något i form av KÖP DENNA , DENNA E SKIT LÄTT ATT TRIMMA
..Nej..inte tror jag ni får fler sålt när ni skriver sådär...föräldrarna lär antagligne bli misstänktsamma..
"Kommer hem i begränsat antal så vänta inte utan förboka ditt unika exemplar."
"Unikt"?
http://www.wyvernsmotorcycles.co.uk/bik ... -04-06.jpg
Nåväl..säger det igen det är skamligt ni skriver sådär om "Vivarelli SpeedLight" mopeden, återigen direkt klon utan Speedfight 2
12” Aluminiumfälgar för perfekta vägegenskaper, Speciellt utvecklat bromsystem fram för max effekt,
Sen när har storleken på hjulen någon direkt inverkan på vägegenskaper? förutom bredden förståss..men ..den skrvier ni inget om
,,Speciellt utvecklat bromssystem fram för max effekt´´,
menar du en normal skivbroms? som (bara för att upplysa) brukar finnas både FRAM OCH BAK på de lite bättre mopederna, som inte nödvändigtvis måste vara dyrare än "Vivarelli Superlight"
Och en rent ut sakt skamlig sak igen!
Nytt sporteffekt-avgassystem,
Ska ni börja sälja trimmade mopeder original nu med? för de håller inte måttet som de är original? Nej men skämt åsido..ett riktigt lågklass original rör som är strypt tycker jag ni inte borde kalla sport-effekt avgassystem..
Vill ni se vad ett RIKTIGT avgassystem är? till "mopeder för banracing"
http://www.scooterpowershop.nl/images/carrera30.jpg
Handgjort i spaninen med specialdesignad form och "belly" samt ljuddämpare i kevlar, det kostar ungefär hälften av eran Vivarelli Speedlight..
Vår målsättning är att erbjuda marknadens bästa priser utan att göra avkall kvalité, tillgänglighet och service.
Jag tvekar inte på att ni har bra priser, men de är säkerligen orimliga med tanke på kvalitén på t.ex vivarelli SpeedLight. Vill ni ha kvalite så borde ni satsa på något...som hyser lite mer kvalitet..
Om ni nu ignorerar mailet så har ni varken tillgänglighet eller service heller men men jag kan förstå om ni inte vill svara på detta mailet.
MVH// Anonym Beundrare